Hejsa alle sammen. Jeg skal have fundet et navn til min hjemmeside. Jeg sælger ikke noget på hjemmeside, men skaber derimod trafik. Det handler om at finde ud af hvem dine venner kan lide, og se om nogle af dine venner kan lide hinanden. Det er noget med en kærligheds lommeregner. Kan i hjælpe mig? -Nicklas |
Hjælp til navn af hjemmeside
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Er det ligesom det man ser på Voicetv eller MTV hvor man ser to navne og så kommer der en procentsats på hvor godt match de er til hinanden. Eller kan du uddybe det lidt mere? Med venlig hilsen Daniel Laursen |
Hej Daniel. Nej ikke rigtigt. Eks du indtaster dit navn: Daniel / email: Daniel@hotmail.com så sender du en mail til dine venner og siger du har prøvet en kærligheds lommeregner også sender du linket til dem som du har fået af mig, så når de har svaret får du deres svar tilbage. Jeg skal bare have fundet et navn som lyder godt. -Nicklas |
Forslag: eller bare countoflove.et-eller-andet (altså noget med at tælle til kærlighed) lovesme og lovesmenot |
Den service findes i øvrigt i forvejen. Mener at det var thespark.com med Christian Rudder, der havde den i halvfemserne. Men jeg kan ikke huske hvad den hed og TheSpark er solgt.. så jeg kan ikke lige finde den. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)