De fleste discount webhoteller har safe mode = on. Nogen forslag ? |
Søger billig hosting med safe mode = off
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Det gør f.eks. det glimrende Exponent CMS: http://www.exponentcms.org. Så jeg søger også ny udbyder med safemode off inden for det næste års tid, idet min nuværende udbyder Needhost er ved at afvilke alle sine Linux-hosts. Needhost skifter over til kun at køre med Windows servere :-( |
Ja, hvis prisen er konkurrencedygtig. Din service er sikkert bedre end hos Needhost - især når vi nu kender dig ;-) Tilbyder du også cron jobs? Det skal jeg bruge til ecommerce script. |
Hej Elund. Priserne skulle være til at overkomme.. Jeg vil ikke levere et produkt uden en ordentlig service, servicen mener jeg er grundstenen i ethvert firma. Vi er 3 unge og engagerede fyre som bruger både hverdag og weekenderne på firmaet, derfor svarer vi ofte i weekender med mere. Cronjob er muligt også. Men jeg skal først vende det med de 2 andre, da det kræver en ekstra server, backup osv. Samt at vi står nær et skift fra en host til en anden. Blandt andet for at kunne optimere vores service og oppetid markant. |
Det samme gælder websitebaker cms som jeg har testet herhjemme. Der findes nogle hacks til at omgå det men det er ikke optimalt |
Ellers skal du nok efter at sætte din egen server op... eller få en virtual server et sted... |
Det tilbyder vi til 600kr om året, vi er ved at indkøre et nyt webhosting system vi selv har bygget. Fællels for dem er dog at der er frit valg mellem PHP4 og PHP5, og jeg kan høre nu at vi også laver en mulighed der hedder "safe mode on/off" da der åbenbart er et markede for det, men pt. hoster jeg flere sites der specifikt har bedt om safe mode off, så selvfølgelig kan det klares. For de 600kr om året får man: 500mb plads, ubegrænset pop3 konti, adgang til imap 36gb trafik, php4 eller php5 Og i løbet af en månede eget kontrol panel, den del er vi dog ikke helt færdige med endnu derfor det først bliver koblet på om en måneden for nye kunde eller kunder der vælger at blive flyttet over på det nye system. Det koster selvfølgelig ikke noget at blive flyttet. Det skal dog lige nævnes at vælger man at bruge imap til e-mail vil pladsforbrug på opbevarede mails på serveren tælle med i de 500mb plads man får med. Og bemærk eventuelt at selvom det her er vores eneste standardprodukt er vi selvfølgelig villig til at lave specialaftaler hvis du har specielle behov :) Tlf 405 11 627 E-Mail: mail@mc-solutions.dk Mvh Mikkel C.M.Christensen |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)