Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog script

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej som overskriften lyder skal jeg have lavet en blog til min massage virksomhed som jeg er ved at opstarte. Det er meningen den skal ligger på blog.MF-massage.dk

Jeg skal igennem den skrive artikler og forskellige tips omkring massage, kost, træning og andre ting som jeg føler at min modtager kan drage nytte af. Siden er hosted hos one.com. Jeg skal så bruge et script som jeg kan ligge op og styre gerne en gratis udgave, men hvis den koster en smule gør det heller ikke noget. Bare jeg har muligheder for at ændre nogle småting i den hvis nødvendigt og vigtigst at det er søgemaskine venligt.

Mvh Mark

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:28

Det lyder som, at du skal have fat i Wordpress, verdens mest udbredte blog script. One.com er ikke helt optimalt til formålet, men kan lige skrabe an, så vidt jeg hører.

Det er gratis og der findes et hav af gratis templates, plugins og hvad ved jeg. Og så er det ganske fornuftigt i forhold til søgemaskinerne.

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 16:00

Ok jeg kender ikke rigtig Wordpress, er det nemt at installere selve scriptet på siden bagefter eller hvordan forgår det?

Mark

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:08
Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 16:26

tak jeg kender ikke wordpress er det nemt at installere på siden og er der nogen links til steder hvor jeg kan finde nogle flotte templates?

Mark

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 16:29

Beklager genstartede firefox og så sendte den lige beskeden igen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:32

Mark Frøding:

tak jeg kender ikke wordpress er det nemt at installere på siden og er der nogen links til steder hvor jeg kan finde nogle flotte templates?

Mark

Der er mange Gratis på http://wordpress.org/extend/themes/

Ellers kan jeg tilbyde dig et design for 2500 excl. moms . Unikt Design + opsætning og support:) dog kræver jeg at jeg kan bruge dig som reference da jeg er igang med at samle referencer. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)