Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det måtte jo ske.....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:35
haha det kan ske, jeg har prøvet engang for ikke så lang tid siden, en gå amok også. Det var inde på en net auktion, hvor jeg kom op og diskutere med en mand som solgte fake designer møbler.

Han vidste selvfølgleig godt de var fake, men han solgte dem som ægte, og det måtte jeg jo pointere. Havde en herlig aften hvor vi fik udvekslet en del synspunkter, men han kogte så over til sidst og truede med at opsøge mig.

Det var en underlig oplevelse, men også rimelig grineren, da hans argumenter slap op så han kun en udvej og det var mødes til en fight

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:02
Skræmmende!

- Og kun endnu en grund til at minde om udgangspunktet som Martin Thorborg selv har formuleret det:
Tonen i debatten er rar, hjælpsom og afslappet og det er fordi der kun er plads til positive folk. Så er du iværksætter, rådgiver eller blot nysgerrig, så er du mere end velkommen, så længe du kommer med en god ånd.

(http://www.thorborg.dk/debatstart.htm)

Jeg bliver ærligt talt harm når jeg oplever folk der bekriger andre eller hinanden. Det er ikke det Amino er til for og det er ikke rart for nogen. Jeg bruger min tid på at læse og skrive indlæg herinde og det har jeg efterhånden fået rigtigt meget positivt ud af, men jeg bryder mig ikke om, at negative røster skal ødelægge det for mig og spilde min tid.

Så her en venlig opfordring fra mig - givet i god ånd - respekter hinanden.

Det giver også et bedre indtryk af den enkelte bruger -> og Christian - du har fået en stjerne i min aminobog i aften

Mvh. Maria Medard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)