Som mange andre en-sidede indlæg, er det lidt svært at forholde sig til uden at have andres input til det du skriver.
Dit indlæg er det første på Amino (velkommen til iøvrigt ), men det virker lidt som om at du kun har oprettet en profil for at svine Nordic Call til - og den slags rammer mere afsenderen end modtageren (uanset om det du skriver er rigtigt eller ej). Når du samtidigt vælger at være anonym er det endnu sværere at tage seriøst. Tænk over det, til trods for din tydelige intention om advarsler mm, er det nu dig der fremstår yder uheldig.
Ved at Thomas fra Nordic Call udover at reklamere herind,også debatterer herinde, så vil da opfordre ham til at komme med en kommentar til dit indlæg.
Og er der nogle der har erfaringer med Nordic Call, eller den situaton du hentyder til, syntes jeg også at de lige skal smide en kommmentar.
Jeg er meget ked af den tråd, der her er startet. Jeg har ikke lyst til at starte en diskussion om dette emne her på amino, men jeg vil gerne understrege, at både jeg og min kollega står ganske uforstående over for anklagerne.
Det er helt rigtigt, at vi i en kort periode drev et firma i Odense ved navn Salgscenter Danmark. Det er også rigtigt, at der var tale om et telemarketingsbureau og at vi havde en række ansatte.
De øvrige oplysninger i indlægget kan jeg imidlertid ikke genkende, men jeg vil meget gerne opfordre dig – ”ærgerlig”, til at kontakte os, så vi kan få redet denne misforståelse ud.
Jeg håber ikke, at dette indlæg vil inspirere Aminos brugere til at anlægge ny stil, for jeg synes bestemt ikke, at så aggressive anklager hører hjemme et sted som her.
Personligt kan jeg ikke tage et sådan indlæg seriøst når det kommer fra en anonym profil. Har man noget at sige, må man gøre det med løftet pande. Just my point of view.
Helt enig. herudover finder jeg det ligesom nogel af de øvrige lidt påfaldende at mandens første indlæg er af en sådan karakter. Måske taler vi om en konkurrent som af denne vej prøver at stikke en kæp i hjulet. Det at man kalder folk for torsk virker heller ikke specielt seriøst, selvom det måske er hvad pågældende mener om dem. Det får ikke ligefrem kritik til at fremstå sagligt-
Helt enig. herudover finder jeg det ligesom nogel af de øvrige lidt påfaldende at mandens første indlæg er af en sådan karakter. Måske taler vi om en konkurrent som af denne vej prøver at stikke en kæp i hjulet. Det at man kalder folk for torsk virker heller ikke specielt seriøst, selvom det måske er hvad pågældende mener om dem. Det får ikke ligefrem kritik til at fremstå sagligt-
.
Kære Aminoer,
Jeg tror ikke det er et problem, med kritik af en virksomhed - uanset om det er på så relativt lille et forum som Amino.dk eller ude i det danske samfund. Det er jo netop styrken i Danmark at vi kan sige hvad vi vil - under hensyntagen til diverse lovparagraffer.
I nærværende tilfælde er trådoverskriften faktisk en ganske god promovering af nordic call. Denne situation falder rigtig godt ind under Simon Spies'' statement om at alt reklamer er god reklame, idet http://www.nordiccall.dk her har rig lejlighed til at promoverer deres virksomheds fortræffeligheder.
At de skulle have forbrudt sig mod gældende lov og ifølge trådforfatter har betalt er vel netop et bevis for deres lovlydighed.
Retter jeg kritik mod en person eller et firma, foretrækker jeg at gøre det med navns nævnelse.Det er efter min mening det eneste hæderlige at gøre.
Hej Dimitri,
Det er da ligegyldigt hvad personen hedder! Kunsten for den der kritiseres er at visualiserer, at kritik er noget der kan bruges til udvikling fremfor blot at være noget negativt.
Der fremkommer dagligt kritik i medierne af dette eller hint, hvor ophavsmanden for kritikken kan være umulig at finde frem til. De dygtige udnytter kritikken til at blive bedre til det de gør, dem der har svært ved kritikken - går under.
Retter jeg kritik mod en person eller et firma, foretrækker jeg at gøre det med navns nævnelse.Det er efter min mening det eneste hæderlige at gøre.
Hej Dimitri,
Det er da ligegyldigt hvad personen hedder! Kunsten for den der kritiseres er at visualiserer, at kritik er noget der kan bruges til udvikling fremfor blot at være noget negativt.
Der fremkommer dagligt kritik i medierne af dette eller hint, hvor ophavsmanden for kritikken kan være umulig at finde frem til. De dygtige udnytter kritikken til at blive bedre til det de gør, dem der har svært ved kritikken - går under.
Ikke for mig. For mig er det et tegn på svaghed hvis personen ikke tør lægge navn til sine udtalelser, og at resten af verdenen gør det, er jeg sådan set ligeglad med. Jeg synes stadig det er holdningsløst.