Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter startpakke - Grafisk Design

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Noget af det første man får brug for som iværksætter, er en flot og professionel grafisk linie til at præsentere virksomheden. Det er ofte et salgsbrev på firmaets brevpapir der er kundernes første møde med en virksomhed, derfor er det vigigt at hele den grafiske identitet ser professionel og indbydende ud.

Vi tilbyder nu alle Aminoer en iværksætter startpakke. De indeholder design af følgende:

Lille Pakke 3500 kr.
Logo
Visitkort
Brevpapir
Kuverter

Stor Pakke 7500 kr.
Logo
Visitkort
Brevpapir
Kuverter
Hjemmeside (5 sider) inkl. søgemaskineoptimering.

Vi sender gerne eksempler på tidligere arbejde

Kontakt os for nærmere information:    www.inmedia.dk/Kontakt.html

Vi har også gode priser på design af brochurer - fra 2400 kr.

Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:19
Er det ikke lidt høje priser???

Jeg plejer at gøre det der er i en store pakke for under 3000,-.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:41
Dato: 26-10-2006 09:19:24 Forfatter: Elias Sørensen
Er det ikke lidt høje priser???

Syntes bestemt ikke at priserne er høje. Husk på at du er en privatperson, og de er et bureau - som skal have det hele til at løbe rundt. Regn selv lidt på din timepris, hvis du laver den store pakke til 3000 kr...

Kan finde mange eksempler på nogle som tager meget mere.

// Jesper Skov

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:49

Så skal du dælme arbejde hurtigt. Hvis du skal have 30K i løn i måneden skal der leveres 10 pakker om måneden, hvilket betyder at du højest må bruge to hverdage på hver kunde alt inklusiv (salgsarbejde, korrektur, bogholderi etc.). Jeg går ud fra at tryk/papirvarer ligger udenfor de 3K.

I mine ører lyder InMedia's tilbud absolut ikke dyrt hvis kvaliteten ellers er i orden

mvh Carsten
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:00
Jesper:

Hvis du ikke syntes de priser er så høje, så må det vel være fordi du har råd til at give det det koster. Hvorfor kan jeg så ikke få noget for det arbejde jeg laver for dig?

Carsten:
Nu er det jo lige sådan at jeg har andet arbejde ved siden af :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:18
Dato: 26-10-2006 11:59:50
Forfatter: Elias Sørensen

Carsten:
Nu er det jo lige sådan at jeg har andet arbejde ved siden af :)

Hvilket jo også er et væsentlig punkt at tage med i sine overvejelser, ved valg af grafisk eller teknisk leverandør...
Folk som er deltids-selvstændige er oftest prisbillige, men har så andre mangler, bl.a. i form af support der ikke kan udføres i kontortiden eller manglende fokusering på videreuddannelse og kompetencevedligeholdelse inden for sit iværksætterfelt.
Ikke sagt at det er en negativ ting, da der tydeligvis er et marked for begge parter - man skal som kunde bare gøre sig klar på hvad man får hos de forskellige leverandører...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:20
PS til InMedia. Der er problemer med menuen på jeres side. Jeg kan ikke se, hvad I kan, får bare en fejl 404

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 12:54
Hej Elias

Tak for dit indlæg. Jeg synes nu ikke mine priser er høje, tværtimod ved jeg, fra min tid hos tre andre reklamebureauer, at vores (InmMedia) reklamebureau, er meget konkurrencedygtige hvad angår vores priser. 

Jeg vil tro at forskellen på os to er, at jeg er en professionel grafiker, der har brugt 4½ år på at få min uddannelse. Det giver mig en bedre forståelse for hvordan man griber et projekt an, der lægger jo altså en masse tanker bag et hvert professionelt produkt (Idéudvikling, målgrupper, demografi, AIDA, farvevalg, budskaber, budget, komposition osv osv...).  Det er et noget større arbejde end "almindelige" (ikke-designere) umiddelbart vil tro. Det er ikke bare tilfældigt at et godt design ser ud som det gør.

Man kan sagtens gå ud og få en eller anden 17-årig til at lave hjemmeside osv. for meget færre penge. Men så får man altså også kun hvad man betaler for.

Hvis du vil have noget der virker og giver resultater, er det altså ikke nok bare at kunne stykke et logo eller hvad det nu drejer sig om, sammen på et par timer.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du har af uddannelse, men umiddelbart vil jeg ikke tro, at du er uddannet inden for det grafiske, og at det sikkert bare er noget du laver som en hobby i fritiden for at tjene lidt ekstra?

Har du evt. en hjemmeside, hvor man kan se noget af det du har lavet?

Mvh.

Mikkel Johansen

Inmedia Reklamebureau

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 13:08
Hej Nicolai

Ja, jeg jeg er godt klar over det. Men vi har ikke haft tiden til at få det punkt lavet færdigt endnu, da vi har lidt travlt. Men det skulle gerne komme på siden inden for et par uger.

Men tak for bemærkningen alligevel... :)

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 13:12
Dato: 26-10-2006 11:48:37 Forfatter: Carsten Jacobsen

I mine ører lyder InMedia''s tilbud absolut ikke dyrt hvis kvaliteten ellers er i orden

mvh Carsten

Det skulle jeg hilse at sige at den er... ;)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)