Hejsa Har netop skiftet fra en Scannet til en Dandomain løsning. I den forbindelse vil jeg lave 301 redirects af mine gamle URL's, men det giver lidt problemer, og Dandomain kan ikke yde support inden for dette emne. På Scannet hed URL f.eks. www.mypets.dk/group.asp?group=1&sub=30 Den samme side hedder nu f.eks. www.mypets.dk/shop/hundefoder-195c1.html Derfor har Dandomain oprette en 404 fejlside som bl.a. har følgende asp kode: SELECT CASE BadURLPath Det fungerer desværre ikke og jeg tror at det er pga. specialtegnene ? og &. Scriptet virker nemlig fint hvis jeg ikke benytte disse karakterer. Kan det tænkes at jeg skal bruge nogle escape koder til at erstatte ? og &. Jeg har prøvet med Case "/group.asp%3Fgroup=1" men det gav heller ikke noget. Jeg er lidt på bar bund og Dandomain kan ikke hjælpe, hvilket undrer mig, da de må have haft samme udfordring hos andre Scannet migreringer.
|
Prøv at tjekke det her værktøj til at redirecte fra en Scannet-løsning til en Dandomain-løsning. http://www.shop301.dk/
Det er Lars Bachmann, der også lejlighedsvis dukker op herinde, der har bygget det.