Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af frugt og grønt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg vil gerne importer frugt og grønt fra tredje lande til Danmark. Da jeg bor i Jylland er det billigere for mig at hente varene i Hamborg lufthavn. Er det muligt og få varene fortoldet og frigivet i Tyskland?. Da det er fødevare skal der også veterinær kontrolleres hvordan er proceduren for dette ved fortoldning i Tyskland?.

Med venlig hilsen

Raj Sithambaranathan

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i jylland?

Jeg har en i halmborg, som jeg tidligere har købt frugt af til nogen landmænd mv.

De havde da også en del af alm. frugt.

Jeg tilbyder gerne og kigge forbi.

Handel med varepartier via Trademen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle speditører kan fortolde på dit SE no. hvis de vil, dog er tyske speditører tit lidt firkantede og dyre med den slags service, men du jo alligevel skal have lavet T1 til fortoldning kan du også lige så godt for det fortoldet i første omgang...

Men du skal nok regne med at skulle betale forud m.m. hos en speditør i Tyskland der ikke kender dig....

Sørg for at du har alle dine papirer, certifikater i orden inden du starter eventyret....

Så lyder frugt med luftfragt dyrt i min verden, men ok, den kalkulation er jo din sag...

//

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er i kontakt med et firma i Zimbabwe der ville gerne eksportere frugt og grønt til Denmark, hvem skal jeg kontakter?

Med venlig hilsen

Zimbabwe

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Klare spørgsmål, klare svar...

Det kommer an på hvad du vil tale med folk om????

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)