Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Serverhosting.dk og anden anbefaling af dedikerede servere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det var bedre med noget filhosting eller bannerhosting et eller andet sted? Så slipper du for at finde en til vedligeholdelsen af serveren og betaler du kun for antallet af eksponeringer. Så vidt jeg kan huske er der en af mine konkullegaer herinde der tilbyder det i pakker..

Alternativet er en virtuel server på et high-availability miljø, hvilket vil sige at du ikke er afhængig af et enkelt stykke hardware og færre såkaldte single-point-of-failures. Endnu en fordel ved et virtuelt miljø ville være at du bare kan øge ressourcerne/kapaciteten hvis du forventer en stigning i trafikken.

Jeg vil gerne give dig et tilbud på hosting af sidtnævnte og kan tilbyde dem fra såvel Holland som Danmark. Med eller uden drift / 24/7 support SLA.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:03

Hey Martin,

Vi har allerede et setup med en stor medie-hosting-tracking platform, hvor vi hoster vores filer og med betaling efter x antal eksponeringer - og det fungerer upåklageligt.

Jeg er bare interesseret i, at se om der er nogle penge at spare/hente for os, ved at investere i vores eget setup. Samtidigt har vi også ofte været i situationer, hvor vi skulle modtage/sende lidt større filer (500mb - 2gb) fra kunder og i sådan et tilfælde kunne det være meget rart med vores eget - så lidt to fluer med et smæk tankegang.

Sune > Jeg har ingen erfaring med opsætning og generel drift af servere, så vi ville uden tvivl søge et setup hvor nogen kunne tage sig af dette.
Og jeg er fuldstændig enig i hvad du skriver. Det er meget vigtigt for mig, at finde en udbyder, der har erfaring med ligende setup's - så det bliver rigtigt fra starten af og at den rådgivning man nu får virker betryggende.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:12

Jeg kan se at Henrik har anbefalet os her i tråden, tak for det Henrik.

Vi har udover almindelige hostingløsninger et produkt vi kalder MediaHosting (http://www.mediahosting.dk) som vi netop kører på et redundant miljø for at sikre den bedst muligt oppetid for vores kunder.

Hele vejen fra redundante forbindelser, redundante firewalls med automatisk failover, videre til redundante servere.

Jeg ved ikke om det kan din interesse at tage en dialog omkring?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:45

Hej Mrsam

Som mange af de andre siger er der ikke noget med ubegrænset trafik.

Hvis du har din egen dedikeret server giver det jer muligheder hvor du selv styre det hele. Ingen andre påvirker dit system. En server giver lidt frihed men man skal huske opdatering og sikkerhed.

Jeg ved ikke om disse kan bruges www.unitspeed.dk men jeg arbejdede på et tidspunkt med et projekt med server osv som blev overvejet at have hos dem. Men det blev besluttet at projektet ikke skulle udføres så det blev aldrig til noget. Jeg har godt nok selv webhotel os denne udbyder og er yderst tilfreds. De håndtere mange udenlanske kunder. Prøv evt at hør dem om server osv.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:14

Hey alle,

Jeg har lige været lidt fraværende de sidste par dage pga arbejde.
Generelt vil jeg bare sige, tak for de mange input, de kan helt sikkert bruges fremadrettet, når vi finder ud af hvor vi står i hele hosting setuppet.

Jeg har haft fat i nogle stykker herinde og vil sikkert også hive fat i nogle flere på senere tidspunkt.
I første omgang skulle vi lige ha' os et nogenlunde overblik over markedet, for at sætte det lidt op imod de omkostninger vi har med vores nuværende setup.

Lige nu summer vi lidt over det, men vil helt sikkert vende tilbage til nogle af jer på et tidspunkt :)

Anders > Jeg prøver også lige at kigge på jeres løsninger og hiver evt. lige fat i jer hvis jeg har nogle spørgsmål.

Tak for inputs!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)