Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af lille program!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom alle andre der bevæger sig på dette forum, har man altid følt at man har en lille iværksætter i maven.

Mit udgangspunkt når jeg har tænkt idé og iværksætteri har altid været - jo simplere jo bedre! Jeg har fået en lille idé til et program der vil gøre hverdagen for rigtig mange mennesker en smule nemmere. Jeg ved hvad i tænker - geez not another one!

Det er et lille program der ud fra et txt-input skal komme med et txt-output der skal kunne snakke sammen med MSN. Der er sider på nettet hvor dette input/output er muligt at erhverve sig, men er aldrig udviklet til at være kompitabel med MSN, kun forum indlæg. Disse sider findes i mange afskygninger dog alle med nogenlunde samme resultat, så det "burde" være en smal sag at erhverve sig den ´komplicerede´ kodning, og derfor fokusere på brugervenlighed og design - mere vil jeg desværre ikke sige på nuværende tidspunkt.

Jeg er ikke selv den store programmør så har ingen anelse om det skal programmeres i C++ eller Java. Det er dog nok bedst med multiplatform, så kan forestille mig java programmering er den rette vej at gå.

Jeg leder nok efter den glade amatør programmør der er interesseret i at starte et lille spændende projekt op. Betalings-wise vil jeg godt give lidt skillinger for at få det udviklet, men er ligeså interesseret i at der kommer en programmerings ildsjæl der evt. kunne være interesseret i % ´er af idéen hvis det kommercielt skulle kunne udnytte det potentiale jeg synes det har.

Håber jeg har vækkets nogen interesse. Der er selvfølgelig mulighed for uddybelse hvis jeg føler jeg snakker med de rette mennesker.

Det var alt for nu.

Med venlig hilsen

Dion Knudsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)