Jeg er interesseret i at høre om der findes lignende systemer/løsninger a la supportfighter hvor man kan: - Have én email adresse til flere brugere fx yyy@xxx.dk emails fordeles så ligelidt, til de forskellige brugere, og brugeren som svarer modtager også svar tilbage til ham, istedet for bare til ovenstående email adresse, og dermed kan ende hos en anden af brugerne. Ville det måske være nemmer bare at lave en support/kontakt formular på ens website hvor den spørgende kunde vælger hvem han vil sende den til fx "salg" eller "bogholderi" men så er vi der igen hvis der er flere personer i "salg". Det skal siges at vi har egen email server, så hvis der kunne sættes noget op på denne til at klare ovenstående, så kunne det være en mulighed. Jeg HAR prøvet supportfighter gratis version, men der var et par "bugs" og det slog mig lidt ud af kurs, sammen med deres priser. 1000 mails om måneden er ikke mange for 500 kr. ej heller 100 mb, hvis man regner med at opbygge en stor FAQ database, så sådan en løsning med fx 5 brugere vil lynhurtigt løbe op i tusindevis af kroner om måneden, og hvis man ikke er sikker på om det virker godt nok, så er det mange penge at smide afsted, desuden mangler mange spørgsmål som ikke bliver besvaret under forklaringen på supportfighter, og jeg er lidt ked af at sige det, men det virker som en lidt useriøs side, når man ser forsiden, syntes den er noget mangelfuld og virker ikke ret tillidsvækkende ved første øjekast. Det er udelukkende fordi jeg kender til Martin Thorborg og hans andre produkter at jeg prøvede det, ellers havde jeg klikket videre med det samme. Jeg ved selvfølgeligt godt at flere tusinde kroner ikke er mange penge for 5 mennesker på kundeservice, og at det sikkert vil betale sig hjem mange gange. Men også bare et kig på prislisten gjorde mig forvirret, selv som storforbruger af internet, så kunne jeg ikke umiddelbart genneskue dem, eller måske ville jeg ikke fordi det så ville blive vildt meget dyrere. Jeg gad fx også vide om jeg kunne "downloade" faq databasen, hvis jeg stoppede med at bruge supportfighter, Men skriv venligst hvis i kender et lignende system eller kan komme med en anden god løsning, der behøver ikke være integreret FAQ, men det ville da være dejligt. Mvh Kim Sand Sørensen |
Hej Kim
Det er nu ikke mere useriøst end at det bliver brugt af Bonnier i Norge, Sverige, Finland og Danmark, Den Blå Avis, Bilbasen, Sol og Strand, EuroInvestor, eWIRE, 123hjemmeside, Jubii, Konica Minolta, Flaskekompagniet, QXL Norge og Danmark, Clearwire, ORZA Networks, EDBpriser m.fl. og de har alle gentegnet deres aftaler flere gange, så et eller andet gør vi rigtigt ;-)
Det er fair nok du vil have noget der er billigere, men at du ikke kan finde ud af vores priser syntes jeg er mærkeligt. Hvis du er i tvivl, så har du min mailadresse og jeg er kendt for at svare pænt på min mail.
Nå lad os ikke bruge mere tid på det..
Dbh Martin
Det er nu ikke mere useriøst end at det bliver brugt af Bonnier i Norge, Sverige, Finland og Danmark, Den Blå Avis, Bilbasen, Sol og Strand, EuroInvestor, eWIRE, 123hjemmeside, Jubii, Konica Minolta, Flaskekompagniet, QXL Norge og Danmark, Clearwire, ORZA Networks, EDBpriser m.fl. og de har alle gentegnet deres aftaler flere gange, så et eller andet gør vi rigtigt ;-)
Det er fair nok du vil have noget der er billigere, men at du ikke kan finde ud af vores priser syntes jeg er mærkeligt. Hvis du er i tvivl, så har du min mailadresse og jeg er kendt for at svare pænt på min mail.
Nå lad os ikke bruge mere tid på det..
Dbh Martin