Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail support system eller teknisk løsning lignende supportfighter.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er interesseret i at høre om der findes lignende systemer/løsninger a la supportfighter hvor man kan:

- Have én email adresse til flere brugere fx yyy@xxx.dk emails fordeles så ligelidt, til de forskellige brugere, og brugeren som svarer modtager også svar tilbage til ham, istedet for bare til ovenstående email adresse, og dermed kan ende hos en anden af brugerne.

Ville det måske være nemmer bare at lave en support/kontakt formular på ens website hvor den spørgende kunde vælger hvem han vil sende den til fx "salg" eller "bogholderi" men så er vi der igen hvis der er flere personer i "salg".

Det skal siges at vi har egen email server, så hvis der kunne sættes noget op på denne til at klare ovenstående, så kunne det være en mulighed.

Jeg HAR prøvet supportfighter gratis version, men der var et par "bugs" og det slog mig lidt ud af kurs, sammen med deres priser. 1000 mails om måneden er ikke mange for 500 kr. ej heller 100 mb, hvis man regner med at opbygge en stor FAQ database, så sådan en løsning med fx 5 brugere vil lynhurtigt løbe op i tusindevis af kroner om måneden, og hvis man ikke er sikker på om det virker godt nok, så er det mange penge at smide afsted, desuden mangler mange spørgsmål som ikke bliver besvaret under forklaringen på supportfighter, og jeg er lidt ked af at sige det, men det virker som en lidt useriøs side, når man ser forsiden, syntes den er noget mangelfuld og virker ikke ret tillidsvækkende ved første øjekast. Det er udelukkende fordi jeg kender til Martin Thorborg og hans andre produkter at jeg prøvede det, ellers havde jeg klikket videre med det samme.

Jeg ved selvfølgeligt godt at flere tusinde kroner ikke er mange penge for 5 mennesker på kundeservice, og at det sikkert vil betale sig hjem mange gange. Men også bare et kig på prislisten gjorde mig forvirret, selv som storforbruger af internet, så kunne jeg ikke umiddelbart genneskue dem, eller måske ville jeg ikke fordi det så ville blive vildt meget dyrere. Jeg gad fx også vide om jeg kunne "downloade" faq databasen, hvis jeg stoppede med at bruge supportfighter,

Men skriv venligst hvis i kender et lignende system eller kan komme med en anden god løsning, der behøver ikke være integreret FAQ, men det ville da være dejligt.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:56
Hej Kim

Det er nu ikke mere useriøst end at det bliver brugt af Bonnier i Norge, Sverige, Finland og Danmark, Den Blå Avis, Bilbasen, Sol og Strand, EuroInvestor, eWIRE, 123hjemmeside, Jubii, Konica Minolta, Flaskekompagniet, QXL Norge og Danmark, Clearwire, ORZA Networks, EDBpriser m.fl. og de har alle gentegnet deres aftaler flere gange, så et eller andet gør vi rigtigt ;-)

Det er fair nok du vil have noget der er billigere, men at du ikke kan finde ud af vores priser syntes jeg er mærkeligt. Hvis du er i tvivl, så har du min mailadresse og jeg er kendt for at svare pænt på min mail.

Nå lad os ikke bruge mere tid på det..

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:31
Dato: 18-10-2006 22:55:38
Forfatter: Martin Thorborg
Hej Kim

Det er nu ikke mere useriøst end at det bliver brugt af Bonnier i Norge, Sverige, Finland og Danmark, Den Blå Avis, Bilbasen, Sol og Strand, EuroInvestor, eWIRE, 123hjemmeside, Jubii, Konica Minolta, Flaskekompagniet, QXL Norge og Danmark, Clearwire, ORZA Networks, EDBpriser m.fl. og de har alle gentegnet deres aftaler flere gange, så et eller andet gør vi rigtigt ;-)

Det er fair nok du vil have noget der er billigere, men at du ikke kan finde ud af vores priser syntes jeg er mærkeligt. Hvis du er i tvivl, så har du min mailadresse og jeg er kendt for at svare pænt på min mail.

Nå lad os ikke bruge mere tid på det..

Dbh Martin

Nu skal jeg jo ikke kunne sige, hvorfor Kim finder siden useriøst, men det behøver jo ikke have noget med referencerne at gøre (vi kan jo godt blive enige om, at de ser fornuftige ud). Uden i øvrigt at have en mening om jeres side, så er jeg overbevist om, at du kender virksomheder, der leverer forrygende, selvom deres internetengagement kunne være højere.

Siden har f.eks. en fejl i Mozilla Firefox, der trækker noget ned på oplevelsen, da det simpelthen ikke ser ud til, at siden er testet (se dette billede for forklaring). Det er dog ret hurtigt at rette, så det har I med garanti snart på plads..
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:37
Dato: 18-10-2006 22:41:11
Forfatter:Kim Sand
Jeg er interesseret i at høre om der findes lignende systemer/løsninger a la supportfighter hvor man kan:

- Have én email adresse til flere brugere fx yyy@xxx.dk emails fordeles så ligelidt, til de forskellige brugere, og brugeren som svarer modtager også svar tilbage til ham, istedet for bare til ovenstående email adresse, og dermed kan ende hos en anden af brugerne.

Ville det måske være nemmer bare at lave en support/kontakt formular på ens website hvor den spørgende kunde vælger hvem han vil sende den til fx ''salg'' eller ''bogholderi'' men så er vi der igen hvis der er flere personer i ''salg''.

Det skal siges at vi har egen email server, så hvis der kunne sættes noget op på denne til at klare ovenstående, så kunne det være en mulighed.

Jeg HAR prøvet supportfighter gratis version, men der var et par ''bugs'' og det slog mig lidt ud af kurs, sammen med deres priser. 1000 mails om måneden er ikke mange for 500 kr. ej heller 100 mb, hvis man regner med at opbygge en stor FAQ database, så sådan en løsning med fx 5 brugere vil lynhurtigt løbe op i tusindevis af kroner om måneden, og hvis man ikke er sikker på om det virker godt nok, så er det mange penge at smide afsted, desuden mangler mange spørgsmål som ikke bliver besvaret under forklaringen på supportfighter, og jeg er lidt ked af at sige det, men det virker som en lidt useriøs side, når man ser forsiden, syntes den er noget mangelfuld og virker ikke ret tillidsvækkende ved første øjekast. Det er udelukkende fordi jeg kender til Martin Thorborg og hans andre produkter at jeg prøvede det, ellers havde jeg klikket videre med det samme.

Jeg ved selvfølgeligt godt at flere tusinde kroner ikke er mange penge for 5 mennesker på kundeservice, og at det sikkert vil betale sig hjem mange gange. Men også bare et kig på prislisten gjorde mig forvirret, selv som storforbruger af internet, så kunne jeg ikke umiddelbart genneskue dem, eller måske ville jeg ikke fordi det så ville blive vildt meget dyrere. Jeg gad fx også vide om jeg kunne ''downloade'' faq databasen, hvis jeg stoppede med at bruge supportfighter,

Men skriv venligst hvis i kender et lignende system eller kan komme med en anden god løsning, der behøver ikke være integreret FAQ, men det ville da være dejligt.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Jeg har som bruger/kunde anvendt SupportSuite/eSupport fra Kayoka. Deres produkter ser ret professionelle ud, har mange udvidelsesmuligheder og moduler (live chat, SLA-understøttelse, vidensbase, rapporter, skabeloner og langt mere).

Hvis deres produkter kan alt det, de lover, så er pengene vist givet godt ud. Jeg har i hvert fald kun været tilfreds med hurtige svartider, gode auto-links til eksisterende artikler o. lign., men systemet står og falder naturligvis på, hvor godt mulighederne udnyttes. Det er derfor nok vigtigt, at I overvejer, om I vil bruge ressourcer på at vedligeholde artikler, FAQ og tilsvarende.

Jeg håber, at linket kan bruges.
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:13
Dato: 18-10-2006 22:41:11
Forfatter:Kim Sand
- Have én email adresse til flere brugere fx yyy@xxx.dk emails fordeles så ligelidt, til de forskellige brugere, og brugeren som svarer modtager også svar tilbage til ham, istedet for bare til ovenstående email adresse, og dermed kan ende hos en anden af brugerne.

Det kan du lave med en simpel IMAP postkonto som flere henter mail fra. Den enekelte sætter så bare sin REPLY-TO adresse op til at være hans egen adresse.

Det skal dog siges at det ikke er smart altid. Hvis du starter en supportsag og dermed skriver fra din egen konto og så skal på 14 dages ferie efterfølgende ville du måske gerne have at svaret kom tilbage til den generelle adresse ikke? (det kan du jo så bare vælge når du sender da du kan sætte programmet op til også at have den generelle adresse som afsender og REPLY-TO adresse så man kan vælge hver gang man sender et svar)

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 08:46
Hejsa

Vi bruger smarter ticket fra smartertools.com.
Det koster ikke alverden og har nogle gode features. Ticket systemet bevirker at den der har svaret først får mailen igen. Den har også et hav af andre features som en ret god knowledgebase.

Der findes også et gratis program.. det kan ikke nær så meget, men jeg tror den har de features du efterlyser.
Vi brugte det i gamle dage. Det kan findes på http://www.liberum.org/
Alle disse løsninger kræver en egen server.
EDIT: Ooops sorry.. liberium er et rent webbaseret system så vidt jeg kan se, kan den ikke hente mails.

Hilsen

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:53
Kan helt klart anbefale Kayako http://www.kayako.com/ som Acro også nævner.

Deres priser er gode (30-40$ per måned uanset antal brugere og sager) og de har alle de features man har brug for.

/ClausP

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:00
Jeg har selv brugt denne http://www.cerberusweb.com/

Dog ved jeg ikke om den kan sørge for at den som sender svar også får følgende svar tilbage. Dog arbejder den med at en ''agent'' har sagen således de i deres interface får svarene tilbage og også kan få en mail om svaret selv om det ikke teknisk sendes til den bestemte person.

Gratis så længe du kun har en support adresse.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 13:27
Hej Kim

Prøv at se på Request Tracker (http://bestpractical.com/rt/), der er gratis. Jeg har ikke selv erfaring med produktet, men har hørt godt om det. Det skulle dog være ret ressourcekrævende for serveren.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:05
Hejsa

Vi kan da nok godt bygget noget til jer som i skal bruge, vi har lige lavet noget lignende til energitjenesten. I kan selv prøve det på http://www.energitjenesten.dk/index.php?id=373
Jeg kan desværre ikke komme med et tilbud, men hvis du vil sende mig de konkrete opgavespecifikationer kan jeg hurtigt sætte et tilbud sammen.

Mvh Peder S Jensen
        TakeTwo
Klostertorvet 6-8, 2. tv
8000 Århus C
www.taketwo.dk
Mail: psj@taketwo.dk
Tlf: 40685707

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)