Jeg overvejer at lave en konkurrence i vores næste nyhedsbrev. |
Kom lige tilfældigt forbi, og så at der endnu ikke var nogle svar, så jeg forsøger mig lige kort.
Kunne forestille mig at mange herinde gerne ville vinde en iPod, men det store spørgsmål er, om disse folk er relevante for dit nyhedsbrev.
Det er i dag blevet utrolig nemt at skaffe tilmeldinger til sit nyhedsbrev. Skaf blot et rejsegavekort, smid din konkurrence rundt på nettet eller gennem et medienetværk og se tilmeldingerne strømme til. Spørgsmålet er blot, hvorvidt disse kunder er relevante for dig, og om de er interesseret i dine produkter eller blot ikke fik den ønskede ipod til konfirmationen.
Det kan naturligvis have en fordel hvis målgruppen er meget bred, men jeg tror at du vil få mere værdi ved at vælge et relevant produkt. Kiggede lige kort på din netbutik, og et problem er nok at der umiddelbart ikke er tale om så meget impuls køb, men måske nærmere noget folk konkret mangler - hvorved et gavekort måske ikke er så relevant. Men du kender bedst selv til din målgruppe, spørg hellere dem hvad de kunne tænke sig eller find noget du ved tiltaler dem (stor efterspørgsel evt.).
Kommer snart med et lille skriv omkring emnet, og du kan da tilmelde dig nyhedsbrevet på Userturn.dk, så vil du få det på mail når det udkommer.