Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner i fitnessforum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have involveret mig i opbygningen af et forum for fitnessudøvere og andre aktive sjæle søger jeg nu en designer/programør der har interesse i at indgå partnerskab omkring dette. Som sitet er nu, skal der rydes op i funktionerne (der er alt for mange), og skabes fokus på de områder, der især ønskes besøgt af brugeren. Her ud over syntes JEG at selve udtrykket trænger til en brush-up, nyt farvevalg og design.

Din opgave som partner vil udlukkende bestå i at udforme det grafiske og vedligeholde sitet (backenden)

Jeg er selv uddannet personlig træner og har tidligere arbejdet som skribent for "Workout & Fitness" og "Energia" og drager derfor naturligt nytte af mit store netværk inde for denne verden, til at skabe indlæg og aktivitet fra spændende personligheder i netop fitnessverdenen.

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:39

Hej!

Det lyder interessant og jeg kunne godt være interesseret i evt. at indgå som partner på projektet, men jeg vil gerne høre mere  om det Smile
Du kan ringe eller skrive til mig, så vi kan kommunikere nærmere om detaljerne.

Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation

mb@creationnation.dk
Mobil: 20828564

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

Hej,

Det lyder interessant. Hvis jeg kan lokke dig til at sende linket til siden til tommy.froekjaer@gmail.com, vil jeg gerne komme med et bud på hvad jeg ser af muligheder. Jeg kan levere både design og programmering.

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:23

Tommy:

Hej,

Det lyder interessant. Hvis jeg kan lokke dig til at sende linket til siden til tommy.froekjaer@gmail.com, vil jeg gerne komme med et bud på hvad jeg ser af muligheder. Jeg kan levere både design og programmering.

Hmmm...korriger mig hvis jeg tager fejl, men jeg gætter på http://www.fitnessnetwork.dk... Smile

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Creation Nation:
Hmmm...korriger mig hvis jeg tager fejl, men jeg gætter på http://www.fitnessnetwork.dk... Smile

Korrekt, jeg havde ikke set "tagget" i bunden af kommentaren.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)