Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået eneforhandleraftale - men mangler nogen til at sælge varen ...?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er lykkedes mig at få en eneforhandler aftale med en lidt speciel vinproducent.

Det specielle (og som jeg mener vinen skal sælges på - ud over den gode kvalitet) er bl.a., at vinen kommer fra Verdens Største Vinkælder.

Vinproducenten hedder www.milestii-mici.md/eng

MEN nu kommer det store spm: Hvordan får jeg (for små penge) fat i de rigtige personer, som kan sælge vinen til hoteller, restauranter, cafeer og lignende steder?

Jeg havde forestillet mig, at jeg ville prøve at få fat i nogle sælgere, som i forvejen besøger disse kunder, og så skulle de sælge vores vin som et side-ordnet produkt, og have en god provision for det.

Jeg er ikke meget for, at fastansætte "nogle sælgere" - i "håb" om, at de så også får noget solgt, med risiko for, at det ikke gør det .. Gode ideer og forslag efterlyses.

Hvad med Norge, Sverige og Tyskland?

Faktisk har vi også fået disse 3 lande med i aftalen, og i disse lande mangler vi jo også nogle til at sælge den gode vin. Hvordan får man mon fat i sælgere/grossister/distributører i disse lande?

Jeg HAR nogle tusinde flasker vin på lager, så jeg er klar til at sælge, når der ellers er nogen der vil købe.

Håber meget at modtage nogle gode kommentarer og forslag fra Jer. Jeg er sikker på I sidder med nogle gode ideer, som jeg hjælpe mig videre.

Mvh Lene

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 23:54

Du kunne måske finde et par sælgere som er villig til at arbejde uden en grundløn. Den slags findes der også. Så det eneste de tjener på, er den rene provision du vælger at give dem. I disse tider er der en del sælgere der er sultne for at få noget at lave, så det er vist blot et spørgsmål om at skrive et jobopslag og finde den/de rigtige personer.

Ellers kan du jo selv gå i krig med at lege sælger. Tag fat i restauranter mm og få sat nogle møder op, så du kan komme ud og vise og give smagsprøver på vinen. :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:56

Hej lene.

Jeg blev jo allerede varm da jeg så ordet ''eneforhandler'', det er jo PERFEKT!

Som du nok kan se sælger vi idag rengøringsartikler, men her er vi også leverandøre til en laaaaang række resturanter, hoteller mv.

Jeg har også 2 sælgere på hånden som jeg gerne selv vil lønne, som jo så udelukkende kunne bruge tid på og sælge din vin.

Jeg vil ikke gå mere i detaljer nu, men jeg vil meget gerne høre mere på info@rengoringssalg.dk

På forhånd tak.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:03

Hej Lene,

Hvis du er frisk på at ligge en lille investering i at få solgt dem har jeg en lille idé.
Tilbyd en flaske gratis - Smager den godt, kan dine kunder starte et abonnement på 1, 2 eller 3 flasker leveret hver måned.

Det er et rigtig fedt set-up som virker for 2/3 cirka. Fordelen er det koster næsten ingenting at teste det af, vi skaffer 20 - 300 test kunder, og virker det, så laver vi et længere samarbejde.

Overvej hvor mange kunder du ville kunne få, hvis det kører rundt.

Smag en gratis flaske vin hjemme i stuen.

Fra Skive
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 00:04

Hej Blob

Tak for dit hurtige svar/respons. Ja, jeg har også i sinde selv at gå i krig - men som du ved, en en-mands-hær vinder ikke mange krige. Derfor ville jeg jo gerne have en stor hær af provisionslønnede "soldater".

Som du selv skriver, så findes de - men hvor mon? Du skriver, at jeg bør skrive et jobopslag .. god ide, ganske sikkert, har du forslag til nogle (gratis) steder på nettet - eller tænker du på fysiske opslag?

Mvh Lene

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:04

- Og i øvrigt andre, hvis folk har produkter der koster 20 - 300 kr. - Så kontakt Onlinefactory og få det testet af!

Fra Skive
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 00:15

Hej Simon.

Ja, generelt synes jeg da selv, at jeg er frisk :-)   det er bl.a. årsagen til, at jeg har startet dette projekt ... Din ide vil jeg lige gå og tænke over ..

Jeg synes det eneste/største problem dit forslag har, det er, at der forsvinder en pokkers masse penge i "ingenting" - nemlig fragten.

Og så kan jeg også godt være lidt spændt på, om det med 2/3 holder. Jeg kan ikke forestille mig, at der er ret mange som vil sige nej til at modtage en gratis flaske vin - kvit og frit. Men vil de også købe den næste "kasse" med 2-3 flasker, når fragten alene løber op i 100kr.

Fragten for at sende én flaske vin, er jo kr. 75,00.

De test-kunder I finder, "hvad" er det for kunder? 

Hvis kunde "kun" skulle betale fragten, så var jeg frisk, hvis du mener det er "de rigtige, vindrikende købedygtige" test-kunder du har fat i.

Venlig hilsen, Lene

Fra Skive
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 00:18

Hej Rasmus.

Tusind tak for din hurtige respons.  Det er jo lige firmaet som dig jeg bl.a. gerne vil i kontakt med: Nogen som har lidt ekstra salgsressourcer og som besøger min målgruppe.

Jeg håber, at jeg får flere af din slags - altså nogen som kommer hos nogen kunder, som du ikke besøger idag.

Jeg skriver straks til dig på mailen.

Hilsen Lene

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 00:24

Hej

Vi tilbyder wellness til Hoteller m.m. primært i Viborg, Hobro, Ålestrup området.  Hvis du mangler en sælger til dette område så må du gerne sende lidt info.

mail infoHobro@gmail.com

Keld

Fra Skive
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 00:28

Hej Keld

Også du skal bestemt have tak for hurtig respons og forslag/tilbud.

Jeg skriver straks til dig.

Venlig hilsen, Lene

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)