Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådstarteres motiver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nu gør jeg det selv (altså starter en tråd) Heldigvis er langt de fleste trådstartere seriøse mennesker, som har behov for en tilbagemelding - hvorfor ellers bruge tid på at skrive. Nogle bruger Amino som mødested men det kan jeg ikke se noget galt i .

Nogle gange sker der uheldigvis det, at folk irriterer og generer hinanden men sådan vil der altid være noget i et debatforum.

Jeg håber ikke denne tråd giver anledning til ordkløverier og mit motiv for at starte den har blot været, at jeg gerne hermed vil ønske alle Aminoer et godt nytår.

PS: Jeg er for længst holdt op med at spå om fremtiden for den er alt for usikker !!

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber ikke at jeg har virket userriøs, Det er nok rigtigt jeg ikke altid formulere mig korrekt, men da jeg er meget impulsiv, glemmer jeg at formulere det.

Men de problemstillinger jeg har bragt op, er der jo ikke konkrete svar på, og alle tolker spørgsmålet på deres måde, hvilket også er meningen det sætter tankerne igang hos folk, hvilket selvf. gør tråden ustyrlig, men det er mit indtryk der kommer nogle strærke holdninger frem skrevet direkte fra hjertet, impulsivt hvilket er fedt.

Jeg håber ikke dette indlæg er forstyrende for trådstarterens oplæg.

Godt nytår

Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Motiveret til at starte en tråd mener jeg er disse ting mest

Man ønsker svar på et spørgsmål

Man synes man har et godt råd man vil videre give .

Man har bruge for hjælpe til noget evt. en betalt opgave , ligger et tilbud .

Man ønsker at start en debat om et emme , som man mener er relevante.

Synes man skal køre en god tone i tråden , hvor man hjælper hinanden mest muligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)