Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS - dotnetnuke eller umbraco?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

er ved at kigge på en CMS løsning - og der er jo mange. Krav er at det skal være baseret på MS teknologier, ikke af religiøse årsager men fordi der allerede er meget viden i huset på C#.NET og ASP.NET.

Jeg har pt fundet dotnetnuke og umbraco, så spørgsmålet er så hvad er bedst?

Jeg skal have lavet et CMS system primært til brug i rejsebranchen, med kataloger, rejseinformation, booking engines etc etc etc - vi leverer selv objeker til f.eks. booking engines etc.

Nogle ideer?

mvh

Flemming

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:39

Flemming H.:

Hej

er ved at kigge på en CMS løsning - og der er jo mange. Krav er at det skal være baseret på MS teknologier, ikke af religiøse årsager men fordi der allerede er meget viden i huset på C#.NET og ASP.NET.

Jeg har pt fundet dotnetnuke og umbraco, så spørgsmålet er så hvad er bedst?

Jeg skal have lavet et CMS system primært til brug i rejsebranchen, med kataloger, rejseinformation, booking engines etc etc etc - vi leverer selv objeker til f.eks. booking engines etc.

Nogle ideer?

mvh

Flemming

Vælg for gud skyld Umbraco. Dotnetnuke burde imho ikke kaldes et cms. Umbraco er et "rigtigt" cms, mens Dotnetnuke er noget hacket portal ræs som er ganske forfærdeligt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:56

Umbraco er det eneste rigtige voksne CMS til .NET

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)