Gud bevare Danmark den ventede jeg på du sluttede af med :) |
Ha ha ha :-)
Håber i alle får en dejlig aften i morgen!
Dbh Martin
Gud bevare Danmark den ventede jeg på du sluttede af med :) |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Ha ha ha :-) |
He He. Martin " Tak for jeres rare og positive hilsner, jeg glæder mig til at være sammen med jer alle i 2010 :-)" Har du været i dvale ? ;)
P.S Ja Ja alle kan jo taste forkert ;) |
Året ser mere lyst end nogensinde positive konto mere end nogensinde , med lader mig ikke påvirke for har før ladet mig påvirke og købte større lejlighed , dog er nærmeste hjemme enten på arbejde , danser , eller fitness træner , kommer hjem klokken 22.00 om aften træt , så jeg har reelt ikke brug for mere plads jeg bor på 18 m2 dog rimeligt meget når man kun er sjældent hjemme og tænk vis større ville mere af min tid gå med rengøring eller skulle betale en for at gøre rent hjemme hos en dog ville det betyde øget udgifter og det er jo et privat hjem. I alt tror jeg på år 2011 bliver endnu bedre år, det ser ud til vis bare bliver ved og satse på mine siden og arbejde med dette og spare hvor spares kan , ser livet simpelthen så positivt ud |
De bedste hilsner Freelancerbasen.dk |
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Godt nytår ønskes fra et sneklædt Skåne: En eller anden klog fyr sagde engang " En rigtig stræber sover aldrig - han besvimer engang imellem" Bedste hilsner PS ....tag det nu ikke bogstaveligt :-) |
Ja, godt nytår til jer alle her på Amino. |