Jeg er på udkig efter en uddannet konditor til et nyt konditorcafé koncept, hvor de gode konditortraditioner kombineres med nye og anderledes produkter. Jeg er selv uddannet indenfor markedsføring og har 4 års erfaring med salg og markedsføring. Jeg har også lidt erfaring med hjemmesider, så den del skal jeg nok tage mig. Helt overordnet handler konceptet om i første omgang at levere et forholdsvist smalt sortiment af traditionelle produkter, suppleret med nye fortolkninger af konditorkager. Derudover er det planen at der skal være smalt sortiment af brød og rundstykker, men fokus er på konditorkager der kan nydes i et afslappet og hyggeligt miljø eller tages med hjem. Fælles for kager og brødvare er at der er brugt økologiske råvarer af bedste kvalitet samt at produktionsmetoderne sker efter den "gamle skole" med langtidshævning, bagning i stenovn osv. Udover produkterne har jeg også en række ideer til forskellige former for arrangementer der vil foregå i konditorcafeen. Jeg står nu og mangler en person der kan sit håndværk og drømmer om at starte sin egen virksomhed op i Storkbh. hvor der fokus på kvalitet samt oplevelsen ved at indtage en god kage i et hyggeligt og afslappet miljø. Jeg glæder mig til at høre fra nogle friske folk, og hvis der er nogen der kender nogen, så giv mig gerne et praj. Mvh. Thomas |
Hej Thomas.
mit navn er Jasmin og er udlaeret konditor.
lige nu er jeg pa arbejde i Jamaica har arbejdet mange steder for at fa meget info om kager og udvide mit syn pa andre kager i verdenen. jeg ahr mit C.v jeg kan sende dig hvis du er intresseret. min e-mail er : trumpcake@hotmail.com
haaber at hore fra dig .