Det havde (i mine øjne) været smartere at magento bare autogenerede et password til gæsterne, så man stadig kunne se deres oplysninger i backenden, og så matchede op på f.eks. mailadresse næste gang kunden købte. På den måde ville man stadig kunne tracke de kunder der køber som gæst og handler flere gange.
Enig, men nu er vi stadig nede i detaljerne og vel også mest et holdningsspørgsmål. Personligt kan jeg rigtigt godt lide "one page checkout", men jeg har da også hørt fra dem der ikke kan.
Martin Tygsen:
Derudover har de en fragtberegner på indkøbskurven, og jeg kan se på rigtig mange danske magentoshops så har de ikke fået fjernet denne ordentligt og dermed får kunden ikke præsenteret fragten før helt til sidst i forløbet.
Enig. Heldigvis kører de fleste danske shops med enten gratis fragt over X kroner eller et fast gebyr på fx. 50kr hvilket generelt gør det lidt lettere.
Martin Tygsen:
Jeg venter med spænding på i får lagt lidt flere referencer op på jeres side.
Jo tak, jeg er lidt sløv i betrækket, men mange af vores kunder har også været lang tid om at lægge produkter/tekster ind. I gennemsnit har vi fået to nye kunder hver måned siden sommerferien, så vi er efterhånden ved at være inde i en rutine.