Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting der understøtter ioncube

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge noget hosting der understøtter ioncube, da jeg har købt et script der kun kan køre med det. Hvor skal jeg lede og hvor hurtigt kan jeg flytte et dk domæne over?

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:19

Vi understøtter IonCube på vores webhoteller, men du må da gerne smide en mail på frederik@directhost.dk hvis du vil have et godt tilbud :)

Det kan vel snildt tage et par dage at få flyttet et .dk domæne

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:25

mail sendt

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:44

Du kan faktisk selv installere ionCube på dit webhotel. Du installere det via din ftp, og kræver ingen særlige rettigheder, andet end safe_mode off

Se her:

http://www.ioncube.com/loaders.php

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:58

Tue Topholm:

Du kan faktisk selv installere ionCube på dit webhotel. Du installere det via din ftp, og kræver ingen særlige rettigheder, andet end safe_mode off

Se her:

http://www.ioncube.com/loaders.php

Ha ha, jeg er 32 år, jeg er for gammel til selv at kunne den slags Smile Tak for link!

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:04

Der medfølger en meget udførlig installationsvejledning, det er faktisk bare en setup fil, der spørger om en masse ting, og voila, så virker det...

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17

Tue Topholm:

Der medfølger en meget udførlig installationsvejledning, det er faktisk bare en setup fil, der spørger om en masse ting, og voila, så virker det...

Nu har jeg bestilt en VPS i Tyskland via en Amino, 25GB diskplads, 1GB RAM, 8 CPU kerner og 5TB trafik. Håber det rækker, for jeg har bestilt et år frem Smile

Men egentligt mærkeligt at ham fra One support ikke fortalte det du nævner her, han skrev bare at One ikke understøttede ioncube Huh?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:

Nu har jeg bestilt en VPS i Tyskland via en Amino, 25GB diskplads, 1GB RAM, 8 CPU kerner og 5TB trafik. Håber det rækker, for jeg har bestilt et år frem Smile

Men egentligt mærkeligt at ham fra One support ikke fortalte det du nævner her, han skrev bare at One ikke understøttede ioncube Huh?

http://www.one.com/da/support/faq/koerer-i-php-i-safe-mode

Da Tue påpeger at det kræver safe_mode off har One-manden jo også ret. Han var sikkert bare ikke tilstrækkeligt i julestemning til at anbefale dig en konkurrent... ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:32

Jakob Søndergård:

Nicolaj:

http://www.one.com/da/support/faq/koerer-i-php-i-safe-mode

Da Tue påpeger at det kræver safe_mode off har One-manden jo også ret. Han var sikkert bare ikke tilstrækkeligt i julestemning til at anbefale dig en konkurrent... ;)

Jamen, så havde han jo ret ham supporteren Smile

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:26

Blot for at følge op på dette...

Fra One.com's online chat support idag:

Eduard: Thank you for using One.com 24/7 Interactive Online Support. My name is Eduard. How may I assist you?

you: ioncube - how to enable?

Eduard: sorry but ioncube is not supported on our servers

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)