Hej Er der nogen, som har tid og lyst til at programmere og designe en ny hjemmeside for os. Den nuværende hjemmeside www.pjvikar.dk gik i luften i april 2005 og har haft en besøgsfrekvens, der skal optimeres markant. Eftersom hjemmesiden er vores vigtigste kommunikationsform både hvad angår rekruttering af vikarer og tiltrækning af nye kunder, mener vi, at hjemmesiden skal forbedres med:
Vi har selv nogle idéer, men vil meget gerne høre hvad du synes, der kan gøres bedre, således begge parter får et udbytte af samarbejdet. Da vi er et nyetableret firma, har vi desværre et meget beskedent beløb til rådighed og kan dermed kun betale et beskedent honorar. Glæder os meget til at høre fra dig. Med venlig hilsen Palle Olsen |
Udvikling og design af ny hjemmeside til PJ Vikar ApS
Lige en side kommentar. Jeres hjemmeside er da utrolig flot, som den er nu. Hvis der skulle laves noget så skulle det bare være finpudsning af nogle små detaljer, og så også nye tekster, og måske lidt mere indhold. |
Hej Mikkel Tak for svaret. Vi har bare konstateret, at konverteringsraten er for lille og for få besøgende. Dén webdesigner vi benyttede har også svigtet os, derfor gør det noget sværere for os at videreudvikle sitet med flere sider osv. Er du webdesigner el. lign og har lyst til et samarbejde med os? Hilsen Palle |
ja, jeg har kompetencerne til at lave en løsning hvis det skulle være. jeg sender dig lige en PM om det. |
Hej Palle, Jeg vil godt give et bud på et redesign til dig. Har også været inde og kigge på hjemmesiden og synes ligesom Mikkel, det mest er indhold og funktionaliteter der er første priotet. Man kan også godt arbejde med brugervenligheden og lave et design der henvender sig til netop jeres målgruppe. Hvis der ikke pt. er et CMS system under hjemmesiden ville det også være en god idé. Du kan se tidligere referencer på http://www.denkreativebjergbestiger.dk/02-bjerge.aspx Ring eller skriv til mig på dkb(a)denkreativebjergbestiger.dk Med venlig hilsen Daniel Laursen |
Hej Palle! Og velkommen på Amino. Jeg synes det er en rigtig flot side, som I har. En ide kunne være at lave en tilmeldingsskabelon, så kommende vikarer kunne indtaste deres oplysninger i et skema og I nemmere kunne så om de kunne bruges. det samme kan laves til opgavebestilling. Ellers prøv og tjek hvordan www.moment.dk gør det! Jeg har tidligere arbejdet for dem og det er meget nemmere at arbejde med, når nye folk har indtastet alle deres oplysninger, så de kommer direkte ind i systemet og du kan nemmere finde et match til en opgave. Og hvis man skal søge via mail, så tror jeg mange falder fra. |
Hej Jeg har sendt dig en PM, så kan du kontakte mig. UPS, kom 2 gange |
Når man har så enkel en side som jeres, så skal det også være udtalt, hvad I gør bedre eller anderledes end jeres konkurrenter. Der skal altså være nogle argumenter eller holdninger som skinner klart igennem det enkle design. Da vikarbranchen jo taler til såvel arbejdstager som -giver, skal disse gode grunde til at kontakte jer også møde begge målgrupper. Til arbejdsgiver: Er I billigere for arbejdsgiveren? Har I mødegaranti? Hjælper I unge der har haft problemer? Sender I kun folk ud, som har specifik brancheerfaring? Eller er I måske det vikarbureau, som udelukkende formidler moden arbejdskraft - folk over 40? Til arbejdstager/vikar: Giver I god løn? Er der garanti for vikartimer hver dag? Kan man søge, hvis man kun taler engelsk? Har I haft nogle succeshistorier, med en der er gået fra vikar til projektleder? Kan du følge mig? I mangler frem for alt at give hjemmesidens besøgende en god grund til at kontakte jer og ikke alle de andre. Brian har en god pointe når han leder tankerne hen på Moments tilgang, hvor du en gang for alle indtaster dine data - og således nemt kan søge og blive søgt på som vikar. Ansøgninger er ubehagelige at skrive for mange af;-) Så måske du skal få en af aminoerne til at kigge på brugervenligheden, og så måske vigtigst af alt (siger jeg som tekstmand;-) - få styr på hvad I kommunikerer til den besøgende. Se det som en vikarbutik som er placeret dør-om-dør med fire andre af samme slags: Hvorfor skal kunden gå ind af jeres dør og ikke de andres, er interessant nok, men det lyder på dig som om, at I egentlig har en del besøgende, som bare ikke tager skridtet og kontakter jer...og så er det nok jeres mission og værdier I skal have genopfrisket og formidlet til den besøgende. I skal fortælle hvorfor I er specielle, og hvad I kan gøre specielt godt for vikaren og arbejdsgiveren. Og det tror jeg egentlig at jeres enkelthed på hjemmesiden, piftet op med værdibaseret tekst og lidt af den brugervenlighed Brian taler om, vil kunne gøre glimrende. Mvh. Rene |
Desuden synes jeg da, det ville være en god idé, om arbejdsgiveren kunne udfylde en formular, der angiver, hvilken form for arbejdskraft han mangler. Jeg savner også lidt, at det mere specificeres, hvilke områder I dækker. En akademiker er jo mange ting. Præsenter evt. nogle af jeres medarbejdere direkte – fortæl om kvalifikationer, væsen osv., der kan være relevant for arbejdsgiveren at vide på stedet. Arbejdsgiveren har jo virkelig travlt, når vikaren kommer ind i billedet, så han/hun skal fanges på den første side! Har I desuden forsøgt at lave aftaler om at være repræsenteret på relevante sider? Nu ved jeg ikke lige, hvad der findes, men mulighederne må vel være der. Jeg kan lave et flot design til jeres side, men det har I jo allerede... og så samarbejder jeg med andre om programmeringsdelen. I skal dog være meget velkomne, hvis det skulle have interesse. Smider jer lige en PM. Andre tanker kommer måske til... |