Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget? II

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med udgangspunkt i dette indlæg vil jeg hermed sparke en debat i gang.

Den oprindelige tråd er desværre fyldt med en masse "støj", som jeg ikke synes er Amino værdig, så lad os håbe, at vi i denne tråd går efter bolden.

Jeg vil derfor med denne tråd prøve at få de bedste frem i os - det, som trådstarter oprindelig eftersøgte.

Lad os for en gangs skyld prøve så vidt muligt at holde os til fysiske produkter.

Og jeg vil gerne starte med at fortælle lidt om, hvad jeg sysler med når jeg ikke bygger websites for kunder, SEO'er, AdWords'er eller konverteringsoptimerer.

Da jeg driver hjemmesiden www.Pillefyring.dk og anvender træpiller til opvarmning, har jeg længe gået og har tænkt på hvorfor vi skal brænde det hele af som varme.

Hvorfor ikke FØRST producere elektricitet til boligen og HEREFTER udnytte restvarmen til opvarmning?

Tankerne har kørt rundt i hovedet og jeg var kommet frem til et koncept, som jeg syntes var både genialt, hvis jeg selv skal sige det, og et patent værdigt.

Ideen går kort fortalt ud på, at bruge fint træstøv som brændstof i en motor, der kan erstatte pillefyret i en villa.

Ved at Google fandt jeg så for 15 minutter siden en ret præcis beskrivelse af "min" idé.

Den kan du se her:

http://www.vok.lth.se/~ce/Research/stirling/papers/ST_TA2_5.pdf

Så ideen er hermed videregivet, da den allerede er ude i det offentlige rum.

Hvis du har ideer, du vil dele eller vil "braine" videre på at skabe el fra træpiller, så svar frejdigt på denne tråd Wink

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)