|
Jeg har de sidste 5-6 år arbejdet med AX i virksomheder hvor der kun var en person (mig) som tog sig af både opsætning og til dels også lidt teknisk tilpasning af AX. Ofte savner jeg nogle i en lignende situation som jeg kan sparre lidt med og disutere opsætning og løsninger på opståede problemer. Det er ofte dyrt at sætte en ekstern konsulent ind i et bestemt område og få deres bud på hvordan problemstillinger kan løses. Der findes forskellige lister, nyhedsgrupper m.v. men ofte er svarene mangelfulde eller man får slet ikke problemet ordentligt behandlet. Et mindre netværk hvor folk er engagerede tror jeg vil kunne skabe commitment og gøre at deltagerne vil bruge noget tid og få det tilbage igen. * Ide: Jeg vil gerne have et netværk med et (lukket) kommunikationsforum/mail-liste på dansk og kun omhandlende AX og de problemer vi støder på i hverdagen og ikke har kollegaer vi kan snakke med om det. Desuden at folk i netværket skiftes til at invitere til et morgenmøde på virksomheden med et emne indenfor AX med efterfølgende diskussion og inputs m.v. Jeg har ikke arbejdet meget med hvad mødeformen kunne være, hvor længe, hvor ofte og er meget åben for inputs. Selv arbejder jeg på Christanshavn så til at starte med vil det være i København/HT området. Alt i alt skulle vi gerne blive ''kollegaer'' bare uden at være ansat samme sted. Selvfølgelig skal der være plads til et professionelt islæt også og folk skal være i deres ret til at tilbyde løsninger og mere specifik hjælp som er ud over den almindelige hjælpsomhed og som så koster penge. Alt det kan man jo aftale individuelt. * Hvordan kommer vi videre: Har det din interesse så skriv til mig på lars (snabela) hallerup (punktum) net Er der nok interesserede vil jeg arrangere det første møde hos os. Er der nogen som har ideer til hvor jeg ellers kunne efterlyse folk med ovenstående profil? |
Dynamics AX (Axapta) netværk for konsulenter og programmører som mangler inspiration og netværk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem