Hej Alle Jeg er i besiddelse af en Toyota sportsvan fra 90, det er en fin bil som er vedligehold med de ting som er nødvendige. For ca. 2 mdr. siden skete det så, min kone var på job den dag og havde bilen, da klokken nærmere sig hvor hun skulle være på vej hjem, ringede hun helt ude af den, der var noget med bilen sagde hun, noget med højre forhjul eller i den stil, vi tænkte i først omgang det værste at motor ophæng eller noget var knækket da det lød vildt underligt, klokken var midnat så alt var mørkt, min kone tog en vogn hjem og lod bilen stå.
|
Allan Hansen:Hej Alle
Jeg er i besiddelse af en Toyota sportsvan fra 90, det er en fin bil som er vedligehold med de ting som er nødvendige. For ca. 2 mdr. siden skete det så, min kone var på job den dag og havde bilen, da klokken nærmere sig hvor hun skulle være på vej hjem, ringede hun helt ude af den, der var noget med bilen sagde hun, noget med højre forhjul eller i den stil, vi tænkte i først omgang det værste at motor ophæng eller noget var knækket da det lød vildt underligt, klokken var midnat så alt var mørkt, min kone tog en vogn hjem og lod bilen stå.
Dagen efter tog jeg med en kammerat ud til bilen og opdagede til min store forbavselse at der manglede 3 møtrikker på højre forhjul. Vi fik skiftet dæk 2 mdr. før dette her sker men har hørt ad omveje skulle det være årsagen ville dette være sket noget før!?! Jeg hørte og en del eksperter udtale det var en smule underligt der manglede 3 møtrikker og det kunne tyde på hærværk eller i værste fald en som ikke ville os det noget godt.
Jeg har nu tænkt en del over det her, lever stadig mit liv normalt … det er meld til politiet (som ikke kan gøre noget … endnu)
Hvad syntes i Chikane eller uheld?
/allan
Er du et bandemedlem saa kan det da godt være at der er nogen som ikke vil jer noget godt ;-)
Men fra min tid i autobranchen som reservedelsekspedient kan jeg mindes nogen underlige ting som kunder kommer og skal have fordi der er nogen som har hugget dem. Jeg tror at der er en som lige manglede 3 møtrikker og nappede dem fra jeres bil.
De underligste ting gør