Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chikane eller uheld?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er i besiddelse af en Toyota sportsvan fra 90, det er en fin bil som er vedligehold med de ting som er nødvendige. For ca. 2 mdr. siden skete det så, min kone var på job den dag og havde bilen, da klokken nærmere sig hvor hun skulle være på vej hjem, ringede hun helt ude af den, der var noget med bilen sagde hun, noget med højre forhjul eller i den stil, vi tænkte i først omgang det værste at motor ophæng eller noget var knækket da det lød vildt underligt, klokken var midnat så alt var mørkt, min kone tog en vogn hjem og lod bilen stå.

Dagen efter tog jeg med en kammerat ud til bilen og opdagede til min store forbavselse at der manglede 3 møtrikker på højre forhjul. Vi fik skiftet dæk 2 mdr. før dette her sker men har hørt ad omveje skulle det være årsagen ville dette være sket noget før!?! Jeg hørte og en del eksperter udtale det var en smule underligt der manglede 3 møtrikker og det kunne tyde på hærværk eller i værste fald en som ikke ville os det noget godt.

Jeg har nu tænkt en del over det her, lever stadig mit liv normalt …  det er meld til politiet (som ikke kan gøre noget … endnu)

Hvad syntes i Chikane eller uheld?
/allan

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:03

Allan Hansen:

Hej Alle

Jeg er i besiddelse af en Toyota sportsvan fra 90, det er en fin bil som er vedligehold med de ting som er nødvendige. For ca. 2 mdr. siden skete det så, min kone var på job den dag og havde bilen, da klokken nærmere sig hvor hun skulle være på vej hjem, ringede hun helt ude af den, der var noget med bilen sagde hun, noget med højre forhjul eller i den stil, vi tænkte i først omgang det værste at motor ophæng eller noget var knækket da det lød vildt underligt, klokken var midnat så alt var mørkt, min kone tog en vogn hjem og lod bilen stå.

Dagen efter tog jeg med en kammerat ud til bilen og opdagede til min store forbavselse at der manglede 3 møtrikker på højre forhjul. Vi fik skiftet dæk 2 mdr. før dette her sker men har hørt ad omveje skulle det være årsagen ville dette være sket noget før!?! Jeg hørte og en del eksperter udtale det var en smule underligt der manglede 3 møtrikker og det kunne tyde på hærværk eller i værste fald en som ikke ville os det noget godt.

Jeg har nu tænkt en del over det her, lever stadig mit liv normalt …  det er meld til politiet (som ikke kan gøre noget … endnu)

Hvad syntes i Chikane eller uheld?
/allan

Er du et bandemedlem saa kan det da godt være at der er nogen som ikke vil jer noget godt ;-)

Men fra min tid i autobranchen som reservedelsekspedient kan jeg mindes nogen underlige ting som kunder kommer og skal have fordi der er nogen som har hugget dem. Jeg tror at der er en som lige manglede 3 møtrikker og nappede dem fra jeres bil.

De underligste ting gør

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 13:03

rettet, den kom 2 gange.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:09

Anders Sorensen:
Er du et bandemedlem saa kan det da godt være at der er nogen som ikke vil jer noget godt ;-)

Narj det skal du ikk lige regne med Skype-Giggle

Anders Sorensen:
Jeg tror at der er en som lige manglede 3 møtrikker og nappede dem fra jeres bil

Jo men bilen hold et sted hvor der hold andre biler ligesom der er en del trafik der hvor den hold, med mindre de møtrikker er løsnet meget før aner ikke hvor langt man kan køre med løse møtrikker ?

Drenge streger er udelukket (så tro jeg det havde været stik med kniv )

/allan

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:14

Allan Hansen:

Hvis du lever dit normalt og ellers ingen fjender eller uvenner, så ville jeg vis jeg var dig, betragte det som et uheld eller som osse det er foreslået, der er en der har manglet 3 møbasser. Folk kan idag finde på at bryde ind selvom folk ligger og sover, så kan de osse finde på at stå et sted og skrue nogle af selv om der kommer mange mennesker!

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 13:17

Allan Hansen:

Jo men bilen hold et sted hvor der hold andre biler ligesom der er en del trafik der hvor den hold, med mindre de møtrikker er løsnet meget før aner ikke hvor langt man kan køre med løse møtrikker ?

Det tager jo ikke lang tid lige at snuppe 3 møtrikker og hvem stopper op og spørger om det nu ogsaa er deres bil??

Jeg tror at du ville opdage det ret hurtigt hvis du havde løse møtrikker..

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:20

Hej Henrik

Tak for dit svar er også enig med dig ... om jeg lever mit liv normalt hmm hvader normalt ?hehe narj jeg ved hvad du mener, men har da et par stykker i min fortid som ikke er mine venner, men om de kunne finde på det aner jeg ikke Confused

Jeg har set de mest underlige reaktioner fra folk hvis de føler de er blivet tråd i røven ....Skype-ItWasntMe

/allan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:38

Det er en syg verden vi lever i. Godt der ikke skete nogen noget!

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:41

Din kone har bare overrasket et par knægte der var igang med at stjæle dine fælge?

De nåede bare ikke længere end at løsene 3 bolte....... :-)

i værste fald var hun kommet ud til en bil, stående på 4 mælkekasser..

Mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:47

Allan Hansen:

Jeg er i besiddelse af en Toyota sportsvan fra 90, det er en fin bil som er vedligehold med de ting som er nødvendige. For ca. 2 mdr. siden skete det så, min kone var på job den dag og havde bilen,

Ja... så behøvede jeg ikke at læse mere.... det er altid kvindens fejl når der er noget der sker :)

Jeg tror også at der er nogle der har ville snuppe møtrikkerne.... selvom jeg syntes at det lyder mærkeligt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)