Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabil betalingsgateway

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også meget godt tilfreds med Wannafind.dks betalingsgateway. Det er billig og der har kun været lidt nedetid og det har altid været imellem kl. 2-3 om natten, hvor de har lavet systemarbejde.

Funktionsmæssigt har den dog ikke så mange funktioner, som de andre, såvidt jeg lige kan se.

Jeg må indrømme Epay ser professionelt ud.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:49

Ide vedr. nedetid i betalingsgateway.

Det må da være muligt at lave en form for "buffer", hvis gateway''en er nede.

Denne buffer gør flg.:
- give kunden besked på at betalingen var gennemført.
- gennemfører betalingen, når gateway er tilgængelig igen.

Så kunne man altid kontakte kunden efterfølgende, hvis der skulle være problemer med betalingen.

Eller det strider måske imod pbs/gatewayen''s regler?

Alt om både i Danmark

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:32
Hej Bjarne

I flg. PBS regler må man ikke gemme kort oplysninger. Men det er ikke sikkert din ide er så dårlig endda måske kunne man få lov til at bruge en Message Queue så kunne man måske argumenterer for at oplysningerne ikke blev gemt, men bare sendt som en transaktional besked.

Måske går den, måske ikke! Men hvis du prøver ville jeg da gerne hører resultatet.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 21:48
Hej Peter

Ja, det kommer helt an på hvad de ligger i sætningen "at gemme kort oplysninger".

Jeg har pt. ikke behovet for at udvikle løsningen. det var blot en ide.

Alt om både i Danmark

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:09
Det med at gemme kortoplysninger, er det noget specielt PBS har forbud mod? Så vidt jeg husker gemmer Amazon da mine kortoplysninger. Det bryder jeg mig iøvrigt ikke om, som kunde og forbruger.

Men hvis dataene blot bliver buffered ifm. nedetid burde det vel være ok. God ide, faktisk.

mvh Carsten
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:28
Dato: 23-10-2006 21:31:46
Forfatter: Lundsby

I flg. PBS regler må man ikke gemme kort oplysninger.

Hvad er det for nogle PBS regler du hentyder til? Her er i hvert fald et eksempel på en undtagelse:

I forbindelse med betalingsautomater på tankstationer med 2-delte transaktioner må man gerne gemme kortoplysninger.
Hvis der, når betalingen skal gennemføres, ikke er forbindelse til PBS, gemmer man transaktionen til senere lejlighed og sender transaktionen til PBS på anden vis.
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:09
Hej med Jer,

Vi kører med Fribetalings gateway og har kørt ''live'' i lidt over 2 måneder nu. Vi har deres dyreste løsning til 79,- om måneden, men fik et godt oscommerce tilbud med 1. år gratis :-)

Der har indtil nu ikke været problemer af nogen slags med driften....

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:30

Jamen det var det helt utroligt så mange indlæg der er kommet.

Nu virker vores gateway igen, såå nu har jeg ikke så travlt, men så snart der bliver et hul i min kalender vil jeg skifte til ePay.
Fordi:
1. De kan tilbyde 24 timers hotline
2. De kan tilbyde flere betalingsformer end vores nuværende (Danske netbetaling, American express osv.)
3. Et efter min vudering forholdsvis enkelt API til integration på shoppen.

4. Prisen

5. De har været hurtige til at følge op de mails jeg skrevet til dem med spørgsmål.

Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:55
Hej alle

Jeg kom til at tænke på noget.

Vi har en delikeret webserver, hvor vi har flere forskellige webshops, men kun dankortlinje på den pt.

Vil man kunne få en betalingsgateway, som man vil kunne spitte betalingerne op, så betalinger fra www.feltet.dk/shop ryger på en konto og betalinger fra www.feltet.dk/restlager ryger på en anden konto? O.s.v.

Med venlig hilsen

Jesper Johannesen

Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 00:04
Hej Kasper,

Jeg har lavet løsning med DIBS, epay og fribetaling.dk

DIBS er alt for. -> dyrt.
epay virker godt. -> rimelig pris
fribetaling.dk -> rigtig billig samt deres løsning bruger "skabalon request https" så det er uden popup og i ens eget design, men uden man behøver https på ens egen server, rigtig smart, men nu ryger løsningen først i luften i næste uge, så min erfaring med stabilitet og support er begrænset.

skriv hvis du har brug for hjælp.

cheers
Thor

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)