Hej, Jeg vil lige høre om der er nogen som har en betalingsgateway, som de kan anbefale. Vores nuværende har haft en del nede tid. (ca.10 dage på et år), og det gør jo ondt at se kunder forsøge at gennemføre bestillinger og det så ikke virker. Desuden har de en laaaang svartid på mails. Så hvis du har kørt i længere tid med en gateway uden problemer, og gerne med god service til en 10kr. i måneden, så fortæl mig det endelig. OK, det må godt koste mere ..... ![]() Mvh Kasper |
Hej Loukas,
Jeg skal indenfor den næste måneds tid vælge en betalingsgateway, og jeg kunne da godt tænke mig at høre hvilken en det er du har problemer med. For den vil jeg da helst ikke bruge!
Jeg har overfladisk kigget på:
ePay (www.epay.dk)
QuickPay (www.quickpay.dk)
InterPay (www.interpay.dk)
Unipay (www.unipay.dk)
FRIbetaling (www.fribetaling.dk)
Er det en af dem du bruger? Er der nogle som har erfaringer, gode som dårlige, med disse? Er der andre som man bør kigge på? Der findes jo også løsninger fra DanDomain og ScanNet, som vist også kan anvendes uden at man benytter deres shopsystem.
mvh Carsten
Jeg skal indenfor den næste måneds tid vælge en betalingsgateway, og jeg kunne da godt tænke mig at høre hvilken en det er du har problemer med. For den vil jeg da helst ikke bruge!
Jeg har overfladisk kigget på:
ePay (www.epay.dk)
QuickPay (www.quickpay.dk)
InterPay (www.interpay.dk)
Unipay (www.unipay.dk)
FRIbetaling (www.fribetaling.dk)
Er det en af dem du bruger? Er der nogle som har erfaringer, gode som dårlige, med disse? Er der andre som man bør kigge på? Der findes jo også løsninger fra DanDomain og ScanNet, som vist også kan anvendes uden at man benytter deres shopsystem.
mvh Carsten