Hejsa, Hvor finder jeg norske affilate netværk, der tilbyder cashback? (Ligesom man bruger ved point-sider)..
|
Euroads og Tradedoubler har afdelinger i Norge, du kan forhøre dig ved dem.
God jul!
Euroads og Tradedoubler har afdelinger i Norge, du kan forhøre dig ved dem. God jul! |
IQ medier har også i Norge
Og Adfair.. |
Hvis du finder flere end dem der er nævnt her i tråden allerede, så må du meget gerne skrive det, så vi andre kan få lidt ud af det osse |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Guava media, Mikkelsen media, clash-media og MMmedier har også norske kampagner. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Et firma som Webgains eksistere i rigtig mange lande, mon ikke også de har en Norsk afdeling? |
Hej Jes.
Jeg heter Ida og er Partner Manager for Norge og Danmark hos Clash Media. Vi tilbyder diverse norske kampagner der må køre som cashback. Du må meget gerne kontakte mig på ida.tenden@clash-media.com hvis du er interesseret i at se hvilke kampagner vi kan tilbyde dig!
Mvh Ida
PS! Dette gælder selvfølgelig også andre her inde der kunne være interesseret i at blive Partner/Affiliate hos os. |
Hej Ida, Jeg har skrevet et par gange med jer og jeg fik at vide i September (2009) at jeres partner integration skulle blive lanceret indenfor en uge, men som jeg ser det er der endnu ikke sket noget? Dette drejer sig om den danske del af Clash Media. |
Hej Lars. Kan se vi har haft kontakt i efteråret. Vi er live med vores callback funktion - jeg beklager at du ikke har fået besked på dette!
Sender deg en mail med information om callbacken med det samme. |