Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-shop med eller uden dankort betaling

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er jeres erfaring ?.

Hvor meget forskel i salget gør det om man har dankort betaling eller der bare er mulighed for bankoverførsel og efterkrav ?

Lone

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:20
Meget stor forskel. Udover der kommer mange flere kunder, så signalerer det også for mig, at det ikke er så seriøst, hvis der kun er er mulighed for bankoverførsel.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 08:35
Jeg er helt enig med Lene.. Man kan sagtens have begge dele, men ikke kun bankoverførsel. Dankort er en nødvendighed i en seriøs webshop.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:44
Enig med de 2 foregående... hvis jeg ikke havde dankort-mulighed som betaling, så ville jeg straks kigge efter produktet ved en konkurrent.

Dankort er et must. Læs evt. mere om betalings-muligheder i Thorborgs "e-pusher light" bog... http://www.thorborg.dk/e-pusher.htm - Der kan du få en 40 siders gratis smagsprøve på hans bog, og der er et par fornuftige afsnit om betalingsmuligheder i webshops.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:53
Hej :)

Jeg er helt ening med Majbrit. Vi har  haft nogle kunder der har efterspurgt efterkrav - det har vi nemlig ikke - men idag bruger alle praktisk taget dankort.

Bedste hilsener

Bente

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:58
Du skal tilbyde alle de betalingsmuligheder der findes, der er ingen grund til at smide kunder på gaden.
Bankoverførsel, betalingskort (husk debetkortene Visa Electron og Maestro), Ewire, Paypal osv...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Herning
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:12
Er enig om at du skal have Dankort på sitet.

PBS har en lang behandlingstid (op til en 5-6 uger) - ansøg derfor heller i dag end i morgen!!!!

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:33
Okej, så har jeg sendt ansøgningen afsted - regnede godt nok ikke med at det tog så lang tid.

Mine første varer kommer i næste uge og jeg må da indrømme at jeg er ved at være lidt nervøs - tænk hvis jeg ikke kan sælge dem.

Lone

Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:21
Du skal helt klart kort betaling på din webshop

Hos www.feltet.dk havde vi ikke Dankort og udenlandske betalingskort på vores site i starten, men efter at vi fik Dankort betaling på, så er salget eksploderet til fra 500 kr. pr. måned til omkring 150.000 kr. på den måned, hvor det har været bedst ... indtil videre.... 

Men jeg vil også gerne tale varmt for E-pusher, som du kan få nogle gode ideer af. Jeg har dog indtil videre kun valgt at bruge Light udgave og det har også hjulpet på min omsætning.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)