Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

facebook, beatport, youtube - virker ikke !!! hjælp!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har problemer med min browser.

når går på beatport.com så kommer der ikke nogen billeder frem. jeg ved at beatport.vom er mest lavet i flash. så jeg tænkte okay jeg opdatere bare min flash player til den nyeste.. men min computer gider ikke at installer flash opdateringen selvom jeg højreklikke og vælger "kør som administrator"

jeg har også oplevet at min java lavede total rod i youtube. så jeg opdateret min java til den nyeste og så var der ikke nogen problemer med java der.. men jeg har stadig nogle små fejl når jeg går ind på youtube.

nogle af de små miniature billeder bliver ikke vist.. som om der er noget galt med min css.. men det kan der jo ikke være når alle de andre miniaturebilleder bliver vist.. hmm hvad skal jeg gøre..
Facebook .. den er helt galt.. jeg kan slet ikke komme ind på facebook.. og hvis jeg endelig kommer ind på facebook. så bliver den vist i min browser med total mange grafiske fejl.. ingen grafisk billeder eller former.. og alt er bare dødt.. hvad fanden går der galt form min browser..

ja jeg bruger Firefox version 3.5.6 og efter jeg fandt ud af at jeg har fundet af at der er en del hjemmesider jeg kan komme ind på, har jeg prøvede jeg med en masse andre browsere.. internet explore, Safari, Chrome, Opera, Flock og de alle sammen viser de sammen fejl.. og jeg ved ikke hvad fanden jeg skal gøre..  jeg har også lavet en en total virusscanning hvor der ikke blev fundet nogen vira. Jeg har også lavet en total scanning med Malwarebytes' Anti-Malware uden held.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig .. jeg er total på røven her med min browser.. hvad fanden kan der galt..

ja beatport gider ikke at vise billeder eller afspille musik

min computer gider ikke at opdatere flash selvom jeg godt kan komme på internet..

håber der nogen der ude som kan hjælp mig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)