Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google aword

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nogle problemer med min aword konto, har for nogle uger siden tilmeldt min hjemmeside med adskellige søgeord og en annonce.

Den har også kørt i nogle uger, men nu har jeg problemer når jeg logger ind, jeg kan ikke komme ind og se mine statistiker.

Under min startside, siger den at der er en aktiv kampagne, men går jeg så ind under kampagner, visses dette i toppen

Din konto er ikke aktiv, da du ikke har angivet dine faktureringsoplysninger.
Hvis du vil aktivere din konto og begynde at vise dine annoncer, skal du angive dine faktureringsoplysninger
Dette med fakturaoplysninger er noget sluder, for det gjorde jeg fra starten, både med kortnr. og det hele, ellers havde jeg jo heller ikke været aktiveret.
Kan nogen hjælpe ???
Mvh
Ole
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 07:37

Hej Ole,

Dobbelttjek, at du stadig logger ind i den samme AdWords konto. 

Mvh.

Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 09:17

Andreas Lolk:

Hej Ole,

Dobbelttjek, at du stadig logger ind i den samme AdWords konto. 

Mvh.

Andreas.. 

Da jeg ikke har andre må det vel være den rigtige, men jeg synes det er meget underligt.............

Mvh

Ole
www.flexservice.dk

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 16:42

chrisolras:

Hej

Jeg har nogle problemer med min aword konto, har for nogle uger siden tilmeldt min hjemmeside med adskellige søgeord og en annonce.

Den har også kørt i nogle uger, men nu har jeg problemer når jeg logger ind, jeg kan ikke komme ind og se mine statistiker.

Under min startside, siger den at der er en aktiv kampagne, men går jeg så ind under kampagner, visses dette i toppen

Din konto er ikke aktiv, da du ikke har angivet dine faktureringsoplysninger.
Hvis du vil aktivere din konto og begynde at vise dine annoncer, skal du angive dine faktureringsoplysninger
Dette med fakturaoplysninger er noget sluder, for det gjorde jeg fra starten, både med kortnr. og det hele, ellers havde jeg jo heller ikke været aktiveret.
Kan nogen hjælpe ???
Mvh
Ole

Hej Ole,

Din kampagne kan sagtens være aktiv, selvom du ikke har angivet dine faktureringsoplysninger. Den vil dog ikke modtage hverken klik eller visninger, før du har angivet faktureringsoplysninger.

Hvis du ikke allerede har kigget på siden som Google henviser til, hvor du kan angive dine faktureringsoplysninger, vil jeg anbefale dig at gøre det. Der står som regel hvad det drejer sig om, hvis der er problemer med faktureringsoplysningerne.

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 17:32

Nu her til formiddag så kom jeg igen ind i kontoen.

Jo, jeg kan godt se både antal visninger, klik og pris med mere og når jeg fra starten af var inde og afgive oplysninger og dankortnummer samt et nummer på 400 kroners start fra en udbyder, så kan jeg vel ikke gøre ret meget mere ?

Men selvom jeg kan komme ind i kontoen engang imellem, så har jeg aldrig kunnet gå ind i punktet "Fakturering" er det normalt ?

Mvh

Ole
www.flexservice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20

Hej Ole

Du kan forsøge at lægge kreditkortet ind igen det kan aldrig skade.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)