Halløja... Vi står og vil gerne til at skifte over til et lidt mere professionelt fakturasystem, men aner ikke hvad man skal vælge. Det skal være simpelt og effektivt, og skal kunne automatisere noget af nethandelen. Det kunne evt. være nogen herinde ligger inde med et system? Lad mig forklare lidt nærmere. Vi sælger pt. igennem 2 hjemmesider, en med kortbetaling til private, og en hjemmeside der hovedsagelig er for kunder der vil købe engros. Derudover sælger vi en del på kontakter fra annoncer i diverse magasiner, men måske 50% af vores salg, foregår via online auktioner. Fakturasystemet til auktionerne, tror jeg skal laves specielt baseret på den enkelte auktionsside, for at automatisere det, og vi har kontakt til en nu, som muligvis kan lave et program, så det bliver nemmere at holde styr på det hele, men vi vil stadig gerne have en måde at skrive fakturaer ud, der er mere personlig fra vores firma, end det faktura system der er integreret på auktionen, som iøvrigt ikke virker for godt. Udover det, vil vi gerne have et fakturasystem til de 2 hjemmesider, og til at lave fakturaer i almindelighed for ordrer fra forskellige steder. Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal starte, specielt med den kombination vi nu engang har, kan det nok være svært at gøre optimalt, men tager meget gerne imod forslag, eller evt. et tilbud på et simpelt, men effektivt system. Så er der Post Danmark. Vi sender med Gls og fragtmand, men langt det meste med post danmark, og jeg ved de har et system, der automatisk kan sende trackingnummeret ud til kunden, og danner fakturaen og adresselabel til kunden. Er der nogen der kender mere til det system, og om det kan integreres i et faktura program? Vi sender ca. 5000 pakker årligt, og det bliver ikke mindre, og til jul vil vi have meget svært ved at følge med, hvis ikke nogle af arbejdsgangene bliver lidt nemmere. Håber nogen af jer genier derude, kan strikke et forslag eller et uforpligtende tilbud sammen vi evt. kan bruge. Det skal lige siges vi hidtil, har lavet fakturaer, i et par gratis skabelon programmer, og det er da ok, men nu vil vi gerne have noget lidt mere avanceret. Så er der jo også lige det med at få trykt papiret med firma logo osv. Indtil nu har vi fået lavet brochurer og andre ting til markedsføring i USA, da det koster langt under halvdelen der, og man kan sidde i fred og ro, og designe det hele, og derefter bestille. Kan iøvrigt anbefale at bruge dem til mange ting, da de tit har ekstremt gode tilbud. www.vistaprint.com Men vi skal vel have programmet først, så det hele kommer til at stå fint på fakturaen osv? Og der er lige en ting mere (hmm...nok ikke tilfældigt columbo er en af mine yndlingsserier :) ) Jeg kører firmaet i et I/S sammen med en pige. Hun står for lageret i Skælskør, mens jeg laver det kedelige papirarbejde, men også markedsføring osv osv. Derfor ville det være helt perfekt, hvis der er et system, der evt. var online, så ve begge kunne gå ind og opdatere, uden at skulle sende filer frem og tilbage hele tiden, og opgradere lagerbeholdningen osv. Håber nogen kan hjælpe lidt, evt. bare dele af det. Er lidt uoverskueligt med så mange typer. På forhånd tak. |
Valg af faktura og lagersystem m.m??? Tilbud?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Billigt Hundeudstyr Online
e-conomic bruger vi det kan samarbejde med de fleste systemer og det har det hele lagerstyring og alt, vi er meget glade for det da vi også sidder 2 forskellige steder, vi giver 198,- pr. mdr tror jeg. Kan kun anbefales |
|
Billigt Hundeudstyr Online
Der findes et API til E-conomic så det kan kobles op imod jeres webshop jeg har selv kigget ganske kort på det men vuderet at vores antalet af online salg ikke vil kunne opveje ekstraudgiften til API Løsningen. Men genérelt kan jeg kun anbefale E-Conomic, det er rigtigt gode at arbejde med og ekstremt flinke når man ringer og skal ha hjælp. Mvh Mikkel Christensen |
![]() E-conomic er billigt, fleksibelt og de har nogle flinke folk i kunderservice. Kan 100% anbefale det. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)