Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring:

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen

Jeg er netop blevet færdige med et Mac optimeret online gruppe- og administrationssystem. Systemet er reklamefrit og oprettelse af bruger er gratis.
Det er muligt at oprette så mange grupper som man har lyst under et password, med mulighed for at invitere alle dem man ønsker via e-mail.
Systemet er udviklet til alle interessegrupper f.eks. en erhvervsleder klub, som ønsker nem administration og deling af deres data og arkivfiler.
Grupperne kan oprette arrangementer, i gruppe kalenderen, og invitere medlemmer indenfor selve gruppen eller via e-mail. De inviterede kan derefter logge ind i gruppen og f.eks. tilmelde sig eller diskutere arrangementet inden det starter.
Grupperne er helt private, dvs. ingen kan finde indhold udefra og på nogen måde misbruge evt. følsomme oplysninger. Systemet er nemt overskueligt og appellere til nem og privat kommunikation.

Jeg har prøvet at køre Google Adwords, men det har ikke givet den ønskede aktivitet på sitet.

Har I erfaring med markedsføring af lignende produkter?
Evt. Anden hjælp?

Link: www.mitdanske.net

Mvh Simon Vestergaard
Mail: sv@danskeideselskab.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:18
Hej Simon. En god ting når du skal markedsføre er at gøre opmærksom på dig selv. Fx. i din signatur burde du indsætte et link til sitet (og i din signatur) - så folk bliver opmærksomme på siden.

Adwords burde virke - hvis du altså bruger det optimalt. Det kan også skyldes et problem på din hjemmeside, hvis du har nok trafik, men ingen som opretter sig. En generel fejl på siden, efter min mening, er at det kører i iframes.

Har du en msn-adresse, så skriv den lige i en mail til jesper@qtag.dk - så kan jeg hjælpe dig lidt i gang med siden, samt komme med nogle råd.

// Jesper Skov

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:52
Hej

Jeg har et lignende problem.

Jeg bruger også Adwords, men synes ikke, det giver mig særlig mange klik på min side - og når der kommer nogen, har jeg svært ved at finde ud af hvornår/hvorfor de står af.

Hvis nogen derfor skulle have lyst til at teste min side og efterfølgende komme med gode råd, vil jeg blive meget glad.

På forhånd tak!

Mange hilsner

Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 09:23
Hej Jesper og alle andre.

Mit site hedder www.mitdanske.net

mvh Simon Vestergaard

Fra Herning
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:37
Det er vigtigt at have nogle redskaber til at analyser trafikken og dermed også identificere "showstoperen". Google Analytics er rimeligt god og ikke mindst gratis.

Adwords er en jungle  - overvej grundigt dine søge ord. Sæt en Google salgskode på, så du kan se hvillke ord, der konverterer.

Kombinationen af adwords og analytics er god, der er mulighed for at se data på tværs.

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:06
Hej Simon,

At forstå brugernes adfærd er den vigtigste forudsætning for at lave god søgemaskine markedsføring. Du skal forstå hvilke ord brugeren anvender, når denne forsøger at finde dit forum / virksomhed / site.

En af de værktøjer du kan anvende med succes, er dette:

Her kan du indtaste det ord "mac" som du gerne vil findes på. Værktøjet giver dig svaret på de ord kombinationer som brugerne typisk skriver og i korrekt rækkefølge.

Du skal være ydert selektiv når du udvælger de ord du vil findes på. Vær opmærksom på at brugerne kan indtaste ordet fordi de ønsker at købe en MAC.

Arbejd også med din tekst på Adwords, så den konverterer bedre.

Du kan sætte din ord i "anførselstegn", det betyder, at du genbruger ordet i teksten.

Det kunne være du køber ordet "MAC Forum". Så kan du genbruge ordet:

MAC Forum

...stedet hvor mac brugere mødes

Kan du følge mig ?

Håber du kan bruge denne smule hjælp.

Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 11:08
Hej alle sammen!
Tak for jeres svar. Grunden til jeg bruger google er mere fordi "det er det eneste rigtige" når man kommer til online markedsføring med et nyt produkt. MEN, har I evt. andre ideer til hvordan jeg kan bygge god online marketing op?
Jeg er meget åben for alle forslag!

Mvh Simon Vestergaard

Tilmeldt 20. May 06
Skrevet kl. 11:21
Godt du spørger. For der findes flere.

• Relevante sider

• Overture netværket (MSN, Jubii m.fl.)

Personligt er jeg selv stærk fortaler for at opbygge informative sider på din hjemmeside, som Google samler op og indekserer. Det gøres ved at dine sider har en logisk opbygning / relevans for hinanden samt de rigtige søgeord. Herved bliver dine enkeltsider indekseret i Google og fundet af brugere.
Det er kræfterne værd at satse på dette område, det har en langt bedre ROI ind Adwords.

Sekundært kan du anvende Overture netværket som i store træk minder om Adwords. Der er ikke helt så mange kliks (er vores erfaring), men på visse ord konverterer det bedre en Google.

Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 12:14
Tak for de mange svar...Hvad synes I om sitet når I er derinde?

Sitet er optimeret til mac og jeg har ikke mulighed for at tjekke det op på en pc. Er der nogen der får nogen fejl/mangler?

link:www.mitdanske.net

Tilmeldt 20. May 06
Skrevet kl. 12:25
Konceptet er som jeg ser det super godt. Et rigtigt GroupCare projekt :-)

Nu ser jeg dit site i Explorer - og jeg får en grim rullebar i højre side. Så det kan afskære dig fra Explorer brugere :-(

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)