Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt Lyntilbud på Webdesign

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

I forbindelse med den travle juleindkøb står jeg og mangler lidt finansiering til julegaver. Jeg tilbyder derfor alle mine grafiske ydelser til en rigtig billig pris.

Alle yderlser tilbydes under HALV PRIS. F.eks. ligger på prisen på Identitetsdesign og logodesigns fra kun 249,95 kr. og HTML og Flashdesign fra 599,95 kr. Alle priser er eksklusiv moms. Dette tilbud gælder dog kun til og med den 23 December 2009.

Her er en liste over alle mine ydelser:

Webdesign - HTML/Flash (Flash 10)

Web Grafik: Banner, Reklamer, Knapper mm.

Identitets design: Logo, brochure mm.

Plakat design: Reklamer, artwork mm.

CMS Design: Design og modifikation af CMS baseret hjemmesider. Understøttet CMS systemer er Joomla, Wordpress, Drupal, BeCMS og Umbraco.

I er velkommen til at kontake mig på til webdesigner@miragestudio.dk. Så kan vi aftale en rigtig god pris, som i helt sikkert vil være tilfreds med.

Seneste designs (portfolio) og firmaprofil kan ses på www.miragestudio.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 05:16

Jeg skal bruge et design til min webshop, men kan ikke lige finde udaf om du også kan integrere det og det hele?

Den er lavet i Prestashop:)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:23

Det virker ikke særligt overbevisende på din hjemmeside, når din hjemmeside bærer utroligt meget præg af at være et købt flash-template, og så efterfølgende at alle dine "portfolio"-links ikke virker.
Den er foreksempel kun semi-oversat fra engelsk, og ø er erstattet med e i dine betingelser.
Det må være en OMMER. 
"personalet har over 6 års erfaring" - det er også ret indlysende at du er alene om at drive dit "bureau". 

At man så skal betale 50-100% forud ved aftalens ikræfttrædelse vil nok skræmme mange potentielle kunder væk.

Hvis du er seriøs og virkelig har over 100 hjemmesider i portfolien, bør du virkelig fremvise nogle af dine resultater.

Ydermere bør du ændre betingelserne således at kunderne først betaler en del af beløbet når de har noget håndgribeligt at kigge på. Det vil uden tvivl skaffe flere kunder i butikken.

På den måde som du beskriver betingelserne nu, og så bundet sammen med dit indlæg her på Amino, kan jeg kun tænke at du er ude på at lave nogle hurtige penge til juleindkøb, og så må kundens opgave bliver løst en gang ved lejlighed - hvis nogensinde.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:27

Casper Blom:
Jeg skal bruge et design til min webshop, men kan ikke lige finde udaf om du også kan integrere det og det hele?

Så kan jeg udfra dette læse jeg ikke skal fortsætte på det jeg laver til dig Casper ?Smile

Sorry offtopic:)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Hej,
hvad vil en simpel opsætning af f.eks. Joomla! koste?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21

De eneste webmaster jeg har haft kendskab der tilbyder en billige hjemmeside , med de skal lige have hele beløbet før de det påbegyndes er fordi de ikke kunne levere mit produkt nogle gør det også billigt med hele beløbet fordi det er sort arbejde

Gør som de flest andre der tager fra 5 % til 0 % af beløbet før godkendelse af design .

Lav en kontrakt samme med kunden , du skal selvfølgelige tænke over hvor lang tid hver ting tager i processen

Jeg vil aldrig vælge en der kræver det hele eller 50 %  ,jeg har simpelthen hørt meget om det at rigtige mange der kontakter en webmaster og mig selv med har været uheldige og har aldrig fået en hjemmeside som man ønsker og fungere

dem der kræver så et stort beløb , er der en forholdsvis stort % af webmaster der ikke kan levere sit produkt til kunden , så du fremstår som om du ikke kan finde ud af at levere hjemmesider med så et store beløb før projekt påbegyndes.

Et forløb med betaling vil tit se sådan her ud .

Tilbudte du sender et design udkast jpg f.eks. Godkendes dette indbetales 5%15 % max

Godkendes siden halv færdig , nu indsættes tekst , billeder nu indbetales op til 15- 50 % max .

Godkendes dette sidste tekste fejl , rettelser , indbetales næste beløb 15 % - 100% og siden er færdig

Nogle køre som service 30 - 90 dage sidste beløb da man tit som kunde ikke opdager alle fejl lige med det samme , og du derved giver lidt kredit sammenfattet med de løbende rettelser i starten proces så kan du desuden ligge et stort ekstra beløb i kontrakten da det fremviser ærligheden og en stor sikkerhed for at kunden får det han eller hun ønsker betaler mange ekstra penge for

Husk ved kredit sammenfattet med rettelser har du mange fordel du kan stoppe rettelser vidste kunden ikke betaler og du fremviser ekstrem stor ærlighed.

Desuden er siden i flash og du kan ikke findes i søgemaskiner , jeg har også været lidt uheldige med flash webmaster som lover alt muligt som ikke kan lade sig gør , at søge optimere flash sider til google som nærmeste er umuligt .

Der er ikke er tiltet på 65 tegn på siden , kan du søgeord optimere hjemmeside , det viser du ved at lave din side perfekt.

Portlion senest design , virker ikke , jeg så flere af linkes er døde ,og du må da have som flere år som aktive webmaster , flere hjemmesider du har lavet?

Jeg vil ej vælge dig pga. disse ting , med håber du kan bruge mine råd , hvorfor jeg vælger en anden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)