Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Microsoft Outlook 2000

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg vil høre om  nogen har været ude for det samme, eller bare kan give mig en forklaring, måske bare et godt råd.

Inden for de sidste 2 - 3 måneder har jeg gentagne gange været udsat for at enkelte mails ikke er kommet frem til mig, dette er typisk fra andre virksomheder, hvor jeg ved de er fremsendt.

Mailadressen er korrekt, men de kommer åbenbart tilbage til afsenderen som ikke leveret, jeg har talt med TDC flere gange og de kommer med et forkølet udsagn om at dette ikke kan forekomme, med mindre min webmail er fuld og det kan siges med sikkerhed det bliver den ikke, jeg når sjældent op på mere end 15 - 20 % inden jeg tømmer den.

Lidt mærkeligt, også fordi, de pågældende afsender, kan nogen gange godt gå igennem, men så er der pludselig nogen svipsere imellem

Mvh

Ole
www.flexservice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis mailen kommer tilbage til afsenderen, plejer der at stå en teknisk forklaring for, hvorfor mailen ikke blev leveret.

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bang:

Hvis mailen kommer tilbage til afsenderen, plejer der at stå en teknisk forklaring for, hvorfor mailen ikke blev leveret.

 

Ja, men i de fleste tilfælde har de bare slettet den, en enkelt gang fik jeg at vide, der skulle have stået at min mailbox var fuld og det er som jeg skrev tidligere, helt forkert

Ole

www.flexservice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må bede dem videresende mailen de får til dig - så sender du den til TDC. Det er det eneste jeg lige kan se du kan gøre. Men det er da mega træls. Håber du får det løst med TDC. :)

Har du i øvrigt prøvet at logge ind på webmail og se hvad der ligger derinde?

Jeg har før været ude for, at folk går ud fra, at deres mails bliver hentet ned i deres Outlook og så slettet på serveren,.. men det er ikke altid tilfældet med f.eks. Spam.

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har tjeket på webmail og der er heller ikke kommet noget.
De  spam som bliver taget fra hos TDC bliver liggende på webmailen til jeg selv sletter dem og i øvrigt får jeg også en mail fra TDC med faste intervaller, som viser de indkomne spammails.

Ole

www.flexservice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så er der nok kun tilbage at bevise, med en returmail, overfor TDC at der er et problem. Ærgerligt at det skal være sådan med dem.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)