Hej Ved I, om man kan leje messeudstyr og hvor? Michael |
Heey Michael,
Hvilken slags udstyr tænker du på?
Hej Ved I, om man kan leje messeudstyr og hvor? Michael |
Heey Michael, Hvilken slags udstyr tænker du på?
|
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej Nicolai Nej. Vil bare lige undersøge dette marked, da jeg ifm. min leverandørservice vil prøve om jeg kan klæde virksomheder godt på inden messen. Der hvor jeg var ansat før, var de altid helt oppe at køre en uge inden messen, fordi de ikke havde planlagt. De er nok ikke de eneste...... Men kender du nogen? Michael |
Hej, Jeg går i luften med en shop i starten af januar, hvor man direkte på nette kan købe sin egen messe stand, altså bagvægge, roll-ups osv. Og vi tilbyder også at tage ud, og sætte standen op samt at opbevare den. Men tænker du mere i borde og lamper? |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej Nicolai Nej, tænker ikke i lamper og borde mm. Det lyder som et rigtig spændende koncept, som jeg meget gerne vil høre/se mere til, når det er klar. Send mig et link, når du er klar. Min service skal gøre det nemmere for virksomheder at løse de små opgaver, som ikke optræder så tit , ex. messedeltagelse. Altså sørge for at de er foran deadline hele tiden, så jeg kan fjerne et stresselement for dem. Jeg tager en pris pr. påbegyndt kvarter. Nogle gange skal jeg bare sende en mail ud til mit netværk for at finde den rette leverandør - andre gange skal jeg gennemsøge et helt nyt marked. Michael |
Hej Nicolai. Har du brug for hjælp til montage/levering/opsætning af messestande siger du bare til. Kan være behjælpelig med det hele.... Mange hilsner Kristian Stelzig / Københavns Montering Tlf 60902121 |
Hej Michael, |
Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk
Hej Linda Tak for svaret. Har du erfaringer med nogen bestemt - nogen, der skiller sig ud på en eller anden måde (på pris, service, kvalitet)? Michael |
Jeg bl.a. arbejdet med www.gpudstilling.dk gennem en årrække og været udmærket tilfreds. Men det kræver naturligvis et rimeligt budget med en totalleverandør. I den billige ende har jeg selv bygget messestande med displays fra Sodemann, reoler fra Supersellers og en god portion fantasi :) |
Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk
Hej Michael
Diskogruppen.dk kan være behjælpelige med messestande i rigkonstruktioner, AV udstyr, stativer, lys, lyd m.m. Hvis det er indenfor dette område du søger noget har vi erfaringen.
Ellers er der flere virksomheder der påtager sig en "totalløsning", som sikkert ligger i den høje prisklasse.
|
www.diskogruppen.dk - Din festleverandør... Udlejer: Diskoteker/Dj's, Lyd & Lys, Jukeboks