Hej Aminoer,
Jeg ville gerne høre om der er nogle af jer der kan anbefale noget litteratur eller hjemmesider hvor jeg kan læse mere om fordele, statestiker og trends hos ansatte, jf. arbejds morale, indsats, forventninger, alder og lignende. Jeg ville gerne vide lidt mere om hvem man bør ansætte og hvad man bør være obs på. Hvis jeg ikke har gjort mig klar vil jeg komme med et eksempel. Unge i alderen 18-20 der som regel lige er blevet færdig med ungdoms uddannelser finder ofte jobs i månederne efter skolens slutning, men uanset hvad mange påstår at nu skal de have et job i al fremtid, VED vi jo at mange blot er til et sabat år, pludselig beslutter sig for at rejse, eller hopper videre. Yderlige, har vi afsat 200.000 kr. til forbedringer mhp. Personale. Hvilken ting kan i forslå? Her er hvad vi er kommet frem til, men modtager gerne uddybbende kritik eller forslag. Maling i beroligende farver. Opsætning af planter. Kildevand til personale. Indførsel af fødselsdags gaver. Kursuser. Større procent rabat til ansatte og deres familie/venner. Bedre sikkerheds vilkår som tunge ting, underlag m.m. Jeg bør måske nævne der er snakke om en bar med cirka 36 ansatte fordelt over to butiker.
|
Forslag til litteratur om personale, samt forslag?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)