Hej allesammen. Lagerhotellet sskal stå for alt håndteringen af varer Jeg vil bruge en magento webshop så mulighed for en integration med denne vil være rart, men absolut ikke nødvendigt. Jeg skal sælge nogle militær produkter, handsker, varmt tøj, jetboils (se mere på jetboils.dk) og tilbehør, frysetørret mad. Jeg forventer at starte ud uden alt for mange produkter på lager, da jeg hellere vil investere pengene i butikken til at starte med. Siden bliver lagere udvidet som det falder naturligt at udvide butikken Altså et lagerhotel der tager sig af alt håndtering af varene. Det behøver ikke være et lagerhotel. En anden webbutik som har plads, overskud og lyst er også fint. Jeg vil gerne have at udgifterne ligger enten på hver salg eller ved hver varelinje. Jeg syens det er meget nemmere at udregne end hvis der er et abonnement, og så vil jeg gerne have lov til at have 2-3 måneder som opstartsmåned, hvor jeg ikke får kæmpeunderskud ved ikke at sende så meget ud.
Jeg håber det var det hele, men mangler i nogle oplysninger så spørg løs. Jeg glæder mig til at høre fra jer.
|
Hej.
Vil du ikke prøve og kontakte mig pr. mail eller pm.
Vi kunne godt tilbyde dig hjælp på ovenstående!