Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lagerhotel med Pluk og Pak.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er ved at starte en webshop og i den forbindelse søger jeg et lagerhotel med Pluk og pak.

Lagerhotellet sskal stå for alt håndteringen af varer

Jeg vil bruge en magento webshop så mulighed for en integration med denne vil være rart, men absolut ikke nødvendigt.

Jeg skal sælge nogle militær produkter, handsker, varmt tøj, jetboils (se mere på jetboils.dk) og tilbehør, frysetørret mad. Jeg forventer at starte ud uden alt for mange produkter på lager, da jeg hellere vil investere pengene i butikken til at starte med. Siden bliver lagere udvidet som det falder naturligt at udvide butikken

Altså et lagerhotel der tager sig af alt håndtering af varene. Det behøver ikke være et lagerhotel. En anden webbutik som har plads, overskud og lyst er også fint.

Jeg vil gerne have at udgifterne ligger enten på hver salg eller ved hver varelinje. Jeg syens det er meget nemmere at udregne end hvis der er et abonnement, og så vil jeg gerne have lov til at have 2-3 måneder som opstartsmåned, hvor jeg ikke får kæmpeunderskud ved ikke at sende så meget ud.

Jeg forventer at sende 15-20 pakker uden om måneden. Dette er dog et gæt og det kan sagtens variere meget.

Jeg håber det var det hele, men mangler i nogle oplysninger så spørg løs.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:51

Hej.

Vil du ikke prøve og kontakte mig pr. mail eller pm.

Vi kunne godt tilbyde dig hjælp på ovenstående!

info@rengoringssalg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birkelund,

Vi er meget interesseret i at byde ind på din forretning og imødekomme dine eventuelle behov. Du kan kontakte os på aj@cslogistics.dk eller ringe på tel: 27834403, så vi kan få udspecificeret de konkrete behov.

Mvh

Anders Jensen / CS Logistics

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:36

Hej Birkelund

Vi har erfaring inden for lagerhåndtering og logistik og har netop i tankerne at udvide vores forretning med pick and pack.

Læs mere her:

Hvis du kan skabe et overblik over dine behov og ønsker, så kan jeg se på det, og udarbejde et tilbud til dig. Så kan I prøve at se om det er noget vi kan gå videre med.

Med venlig hilsen 
Nicklas Nguyen
E-mail: nn SNABELA advizeit.dk

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 19:13

Jeg har fundet et lagerhotel som lyder til at passe mine behov, og er igang med at forhandle med dem. Jeg søger derfor ikke længere.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 08:15

Jeg lejede mig ind hos en anden webshop / firma www.jk-udlejning.dk som virkelig har givet en god pris.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)