Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man 1000 kroner om dagen?

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Aah, med kampagne tænker du på sponsorerede links. Så er jeg med, Casper.

Mvh

Thomas

Nej :)

Sponsorede links er noget helt andet..

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, har du de første 5 mio. så er obligationer noget du kan leve af i nutidens samfund. Jeg daytrader men træder du ved siden af og mister penge som jeg i 99-2003 fordi man bliver stædig og siger ...det kan sgu da ikke passe, og derefter kaster gode penge efter dårlige, så kan det gå rigtig galt...alle tror at de fleste aktier er hurtige penge. Det er ofte en god kombination af held, psykologi og stædighed.. Men hvad der kan være din force, kunne endnu hurtigere blive til svaghed, hvis ikke du kommer op på hesten igen. Dem der vinder på aktier ....er der hvor andre har tabt....92 procent af de med aktier taber på investeringerne, ved valuta handler ligger det på 95% der taber på handler her...og det er kun for folk med den store tegnedreng og 30 årig horisont....tankevækkende at man næsten ved at købe lotto kunne være nærmere en gevinst,,,,,,,,,,,,............

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan tjener man 100 kr om dagen ? ;-) Lad bilen stå og ta cyklen.. Køb billig rugbrød og pålæg. Spar på den daglige øl..

 

Nyd nu det gode liv og det nye år

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag hørte jeg om en nyuddannet civilingeniør, der i løbet af sin studietid arbejdede hos konsulentfirma. Nu, som 26-årig, er han fastansat i virksomheden, med en startløn på lidt over 36tkr/mdr.

Det blev jeg sgu ret overrasket og lettere chokeret over. Det er da vanvittigt mange penge i startløn :P. Måske, man bare skulle få taget den HHX færdig, videre på handelshøjskolen og så lige snuppe en MBA i svinget... Så skal man heller ikke bekymre sig om forsikringer, pensioner, medarbejdere osv. osv.

 

- Simon

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

old-legend-cuban-rom:

ja, har du de første 5 mio. så er obligationer noget du kan leve af i nutidens samfund.

Hvilket samfund lever du i? Med de lave skod renter der pt er på obligationer, statsobligationer osv., så er pengene næsten bedre tjent ved, at være gravet ned i ens egen have...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg læser overskriften, kan jeg simpelthen ikke lade være med at tænke:

Tag tidligt hjemWink

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MFM:

hvordan tjener man 100 kr om dagen ? ;-) Lad bilen stå og ta cyklen.. Køb billig rugbrød og pålæg. Spar på den daglige øl..

Her vil jeg så være uenig. 

Hvis du tager cyklen, så tager det ofte længere tid, altså tid hvor du kunne have arbejdet.

Og ellers generelt med billig rugbrød og pålæg. Næsten alle de ting jeg køber ser jeg som en investering, når jeg køber en kontor-stol til 4000 kr. så skal der jo ikke mange ekstra timer før den er tjent hjem. Og hvis jeg købte coca-cola i stedet for at drikke vand er det måske det der gør jeg kan være en time længere oppe og dermed tjene penge mange gange hjem igen.

Men vi ser jo alle forskelligt på tingene Smile

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ups.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Købe en cola og arbejde en time længere ?

Den vej har jeg sku aldrig lige drejet den.. Hold da kæft det er god tankegang, den skal luftes hvis kæresten siger der ikk er råd ;-)

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Det er da vanvittigt mange penge i startløn :P. Måske, man bare skulle få taget den HHX færdig, videre på handelshøjskolen og så lige snuppe en MBA i svinget

Det lyder som en god karriereplan!Yes.... hvis ellers hjertet er med..

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)