Regnes tid som penge? Hvem skal sætte siden op?
@Fashion-Seller Om tid regnes som penge er jo op til den enkelte at vurdere, men hvis man sidder og kigger fjernsyn i stedet for.....så vil jeg mene nej.
I dag kan en side sættes op meget let uden de store tekniske kundskaber (f.eks. en wordpress blog eller joomla). Et af de sites jeg arbejder på i øjeblikket handler netop om dette emne.
- Der er intet at tabe andet end den tid du har brugt - uanset hvad kan du altid bruge det nye du har lært på en eller anden måde
+ alle de penge du bruger på opsætning og reklame
@Fashion-Seller Man kan sagtens starte ud med kun at få sin trafik fra søgemaskinerne og andre gratis steder. Det du tjener i starten bruger du så udelukkende på at købe mere trafik eller hvor penge nu er bedst brugt.
- Når det først er oppe at køre skal der en begrænset arbejdes indsats til for at holde det samme indtjenings niveau
Tvivler på at alle vores kære affiliate guys herinde er enig... De bruger i hvertald meget tid på deres side mm...
@Fashion-Seller Jeg er selv affiliate...og
selvfølgelig bruger man masser tid i starten og får ikke krone selv, men
sådan er det med næsten alting man selv starter op. Har du opbygget dine
sites "rigtigt" er arbejdet med at veligeholde som sagt langt mindre end når
det hele skal startes op.
- Når du først har lavet en side / kampangne der skaber profit handler det bare om at kopiere koceptet igen og ingen for at øge profitten (indtil der ikke længere er et marked for de givne produkter)
Øhh har du arbejdet med affiliate?
@Fashion-Seller Ja, jeg har levet af affiliate marketing, så dertil kan jeg vist kun svare ja! Og dette handler ikke kun om affilate marketing, men marketing generelt. Internettet gør det bare så meget lettere og billigere at kopiere et koncept.
Der er nærmest ingen grænse for meget du kan tjene - alle der bruger internettet er dine potentielle kunder
Fordi de er potentielle kunder, så er der godt nok lang vej før de bliver en reel kunde...
Måske dine punkter var lige lovlig optimistisk opsatte...
@Fashion-Seller Jeg skrev ikke noget om hvor lang vej der er for at en besøgende bliver til en kunde. Men der imod at man ikke er begrænset af markedets størrelse.
Det handler om at se potentialet, have det rette fokus, sætte sig de rigtige mål og ikke mindst om at være optimist og positiv.
Det handler også om at finde ud af hvad det engeligt er man vil opnå med det man gør, men det er en helt anden snak.