Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man 1000 kroner om dagen?

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jo, 99% teori, 1% naturlig menneskelig grådighed :)

 

Jeg kan ikke rigtigt finde ud hvilke de ejer?

 

- Simon

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

de har rigtig rigtig mange fejldomæner feks. wwwoister.dk og flere 100 på samme måde..

ingen hjemmesider, ren vidersendelse..tror dog de bliver lukket indenfor kort tid

måske en anden der kan finde deres domæner ? ene af dem er dette www.wwwoister.dk

mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Domain:               wwwoister.dk
DNS:                  wwwoister.dk
Registered:           2009-06-27
Expires:              2010-06-30
Registration period:  1 year
VID:                  no
Status:               Active

Registrant
Handle:               JA7971-DK
Name:                 JayJay ApS
Address:              Stationsvangen 5
Postalcode:           8541
City:                 Sk??dstrup
Country:              DK
Phone:                +45 30550001

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet virker ikke særlig hypotetisk længere. Smile

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige affiliate marketing er vejen frem Big Smile

Som nybegynder kræver det ingen penge at starte (ud over 10 kr. pr. mnd. til et webhotel)

Det er en reel forretningsmodel hvor du ikke er i tvivl om hvad betingelserne er

Der er intet at tabe andet end den tid du har brugt - uanset hvad kan du altid bruge det nye du har lært på en eller anden måde

Skriver du på engelsk kan du vælge mellem næsten alle de emner / produkter du kan komme i tanke om

Når det først er oppe at køre skal der en begrænset arbejdes indsats til for at holde det samme indtjenings niveau

Når du først har lavet en side / kampangne der skaber profit handler det bare om at kopiere koceptet igen og ingen for at øge profitten (indtil der ikke længere er et marked for de givne produkter)

Dine muligheder for at optimere, analysere og vidreudvikle dine kampangner er helt i top. Internettet er det eneste sted hvor du tracke nærmest alt

Du kan arbejde fra hvor som helst i verden, da du ikke er bundet rent geografisk som hvis du f.ek. selv havde en butik

Der er nærmest ingen grænse for meget du kan tjene - alle der bruger internettet er dine potentielle kunder

Der er helt sikkert mange flere fordele ved affiliate marketing, men det var dem jeg lige kunne komme på Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:

Jeg vil sige affiliate marketing er vejen frem Big Smile

  • Som nybegynder kræver det ingen penge at starte (ud over 10 kr. pr. mnd. til et webhotel) 

Regnes tid som penge? Hvem skal sætte siden op?

switch:

 

  • Der er intet at tabe andet end den tid du har brugt - uanset hvad kan du altid bruge det nye du har lært på en eller anden måde

+ alle de penge du bruger på opsætning og reklame

switch:

 

  • Når det først er oppe at køre skal der en begrænset arbejdes indsats til for at holde det samme indtjenings niveau

Tvivler på at alle vores kære affiliate guys herinde er enig... De bruger i hvertald meget tid på deres side mm...

switch:

 

  • Når du først har lavet en side / kampangne der skaber profit handler det bare om at kopiere koceptet igen og ingen for at øge profitten (indtil der ikke længere er et marked for de givne produkter)

Øhh har du arbejdet med affiliate?

switch:

Der er nærmest ingen grænse for meget du kan tjene - alle der bruger internettet er dine potentielle kunder

Fordi de er potentielle kunder, så er der godt nok lang vej før de bliver en reel kunde...

 

Måske dine punkter var lige lovlig optimistisk opsatte...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thread of the year, 2009.

Til OP: Saml 1000 flasker

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu ikke sige det er vildt nemt og tjene 1000,- kr dagligt på afilliatte.

Jeg har 4-5 sider med ren afilliate og det er da ikke dagligt jeg tjener 1000,-..

Der skal mange besø til og noget der fanger folk..

Mikkel

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det rent teoretisk, så jeg tror da bare, jeg vil være rockstjerne.
Mon ikke man skulle kunne lave et snit på 1 kilo om dagen med en koncert eller to om året.

mvh Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

faktisk den lettest måde er at tjene 1000 kr om dagen er at spare 1000 kr. om dagen .

spar på strømmen

Lav din mad selv

Køb stort ind og billigt ind

Køb genbrugs tøj

Brug offentlige transport middel

Du køber ikke med dyre afbetalings lån

og mange andre spare tips har jeg selvfølgelige

Man kan let bruge 1000 kr. om dagen , man kan let spare 1000 kr. om dagen , vidste man tænker sig om .

Et godt job er altid en fordel , med vidste man bruger sine penge på at købe de dyrere steder er det ingen fordel med en god løn .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)