Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man 1000 kroner om dagen?

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

Allerførst er det her indlæg 100% for sjov og totalt teoretisk - jeg har det fint med min nuværende indtægt.

 

Hvordan tror I lettest, man kan tjene 1000,- om dagen? Blogs? Affiliate marketing? noget helt andet?

 

Selv har jeg ingen ide om det, men gætter på at en ordentlig samling blogs eller reklamesider vil give noget der ligner..

 

God aften

 

- Simon

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tjen en masse penge og sæt dem i banken/obligationer og lev af renterne :-)

Der er ikke nogen måde "man" lettets kan tjene penge. Det kommer an på hvem man er og ens kvalifikationer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal i hvert fald være mange penge så ! Jeg har en god stak i forskellige aktier og obligationer, og det er sgu begrænset hvad man tjener på udbytter osv. :P

 

- Simon

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øhhh det kommer vel helt an på investeringen... Havde man 500 mia kr så kunne man jo bare købe Novo Nordisk, og vupti så er målet nået...

Så investeringen er afgørende, og dertil kommer personens kvalifikationer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Tørring:

Det skal i hvert fald være mange penge så ! Jeg har en god stak i forskellige aktier og obligationer, og det er sgu begrænset hvad man tjener på udbytter osv. :P

Så er det fordi du har købt de forkerte...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal have en temmelig god blog hvis man skal lave 1000 spir om dagen (især i Danmark!)

Personligt prøver jeg at få udviklet informationsprodukter (ebøger) med varierende succes. Målet er er "kun" 500-1000$ om måneden per produkt, men idéen er så at lave flere produkter som alle spæder lidt i.

Alle produkterne laves selvfølgelig til det amerikanske (engelsktalende) marked da Danmark er for småt til den slags med mindre man hedder Martin Thorborg :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo desværre de færreste der har så mange midler :) Der må da næsten være nogle fiduser derude.

 

@Rasmus: Tak for linket. Spændende læsning.

 

@Fashion-seller: Jeg er udstyret med mange talenter, men is i maven har jeg ikke. Primært Dannebrog obligationer og investeringsforeninger i nye markeder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt Allan man skal bare lave det man er bedste til .der er  forskel på alle mennesker i denne verdenSmile

Man kommer lettest til penge , at lave det man er bedste til selvfølgelige

 

5 Stjerner til alle  i svare så godtSmile , har ikke flere til sidste desværre .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man laver en god webshop. Kender nogen som har lavet en shipping drop aftale. DVS en webshop, masser af produkter, ja det eneste du skal gøre er at videresende ordrene. Det kan du selvf. også sætte dit system til. Kender en der tjener 30.000 om måneden bare på den måde. Nævner ikke lige personen eller shoppen, skal ikke ødelægge hans foretning hehe. 30000 efter skat vel og mærke. Det er vel ca. 1000 om dagen Big Smile

Dino

Webarena.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja..

Lev dit liv som jay jay media ;-) Meget nemme penge, men tror det er over begrænset tid..

(tjek hvilke domæner de ejer) Indifferent

Mikkel

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)