Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej allesammen

Jeg har fulgt debatten på amino i noget tid og har nu valgt at deltage aktivt i dette utrolige initiativ..

I første omgang har jeg en Webshop til salg... www.talifon.dk

I er velkommen til at kontakte mig for en nærmere snak.

Mange hilsner

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:26
Altså jeg er jo lidt nysgerrig efter at høre nærmere om talifon :-) super navn.

Når jeg skriver "nysgerrig", er det ikke udtryk for min købs interesse - men mere en faktuel beskrivelse af hvad det er man køber ? Måske også hvad du forventer at få for den ?

Vores kunder har også et ønske om en værdi ansættelse på sites. Så jeg er jo interesseret i at høre hvad andre lægger til grund for deres valg af pris / præsentation / målgruppe osv.

MyTube solgt for 10 mia fordi ?

Skype solgt for 25 mia fordi ?

Jeg kan se at du har en pagerank på 4, så din webshop må jo have eksisteret et stykke tid.

Men kan du ikke løfte sløret for, hvad det er man skal købe ?

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 19:27
Hej

først og fremmest er det jo meget individuelt, hvad folk mener at en virksomhed skal koste... men typisk er det jo trafikken, salget samt relevante leverandør som gør sig gældende for denne webshop.. en unik bruger er jo rigtig mange penge værd i web sammenhæng. Desuden har en back end og dets funktionaliteter også en væsentlig betydning for at gøre hverdagen lettere for administration og diverse.

Alle disse ting vil ihvertfald i Talifon.dk´s tilfælde være med til at fastlægge prisen..

Desuden er det vil også altid konceptet værdi som er med til at gør det unikt og kan derfor afsættes til en høj pris. Når man ihvertfald tænker på Skype osv..

MVH

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:52
Hejsa.

Nu har jeg ikke nogen erfaring mht. etablering af webshops, og er heller ikke den store "IT-nørd".

Er det nemt at gå til?

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 13:13
Hej Jackpot..

Det kommer jo helt an på, hvordan man griber tingene an.. I mit tilfælde er det ikke svært eftersom mit styringssystem er utrolig nemt at gå til og man behøver ikke at være IT minded får at kunne finde ud af det.. Det er ligesom at bruge word...

Der er selvfølgelig en løbende snak med leverandør og kunder som man hele tiden skal være opmærksom på..

Jeg vil nu sige at det er meget individuelt, hvorledes man ser på sværhedsgraden af drivelse af en webshop..

MVH

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 20:12
Dato: 30-10-2006 12:51:50 Forfatter: Jackpot
Hejsa.

Nu har jeg ikke nogen erfaring mht. etablering af webshops, og er heller ikke den store ''IT-nørd''.

Er det nemt at gå til?

Hvis du har brug for lidt input, så er du velkommen til at skrive til mig. For et par mdr siden har jeg netop solgt min andel i én af de store mobilshops i DK.

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 15:53

Jeg arbejder som salgskonsulent, så der har jeg også en del kontakt til kunder og leverandører.

Og Word kan man da finde ud af, så det er måske ikke så svært igen at drive en web-shop.

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 15:55
Jeg siger mange tak for tilbuddet.

Jeg henvender mig, hvis jeg skulle få lyst til at etablere en web-shop

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:51
Umildbart en fin webshop du har der, men jeg ved godt at avancen på mobiltelefoner er meget lav - så derfor ville det være lidt rart, hvis du ville ud med lidt ang. omsætningen.

// Jesper Skov

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 17:46
Hej

Jeg har send dig en mail..

MVH

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)