Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger om personlig branding..?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag..

Jeg er nu ca. midtvejs i en utrolig spændende bog om personlig branding.. Jeg mener faktisk bare at den hedder, "Personlig Branding"..

Men altså.. Jeg er lidt på udkig efter nogle andre rigtig gode bøger om dette emne, da jeg finder det utrolig interessant og brugtbart..

Jeg har faktisk kunne kigget på en speciel bog ind til videre, nemelig "Berømmelsens Anatomi". Jeg har læst om den et par steder, og jeg finder bogens indhold med forskellige cases, rigtig interessant..

Men er der nogen herinde, der kender til nogle andre gode bøger om Personlig Branding?..

Jeg har været en tur på biblioteket, men jeg syntes ikke rigtig der er så mange interessante, udover den jeg er godt igang med..

God weekend til jer andre derude :).
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:52
Er faktisk denne bog jeg er igang med at læse:

http://www.saxo.com/item/931946
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:28
Hej Brian,

Du kan trygt låne/købe "Berømmelsens Anatomi" jeg købte den selv tidligere på året, og det har været rigtig udbytterigt at læse bogen. Det er spændende/intressant med de mange cases der er at finde i bogen.

Jeg har endnu ikke læst andre bøger selv, men det skal nok komme - Det er jo et spændende emne at arbejde med

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:00
Dato: 14-10-2006 19:52:11 Forfatter: Fraende Media Er faktisk denne bog jeg er igang med at læse:

http://www.saxo.com/item/931946

Jeg er lige gået i gang med den samme, og indtil videre er den et rigtig godt køb.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:35
Det lyder da rigtig godt at i andre syntes om den :)..
Jeg syntes også at det lyder rigtig spændende at der er så mange forskellige cases deri..

Jeg har fundet en anden, der lyder rigtig god, også.. Er der nogen herinde, der har erfaringer med denne?..
http://www.saxo.com/item/1239770
Jeg syntes lidt at det virker som en god "how too" bog. :)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:43
Er der forresten nogen der ved hvor man kan købe ''Berømmelsens Anatomi'' - Var ved at købe den engang, men kom fra det, og nu kan jeg bare ikke finde den!
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:49
Det fandt jeg så selv. Endda rimelig hurtigt:-)

De har den hos GAD til bare 100,-

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 10:15
Så.. har lige bestilt "Berømmelsens Anatomi" til intet mindre end 100kr.. Det må da siges at være billigt :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:37
Dato: 16-10-2006 10:14:43 Forfatter: Fraende Media Så.. har lige bestilt ''Berømmelsens Anatomi'' til intet mindre end 100kr.. Det må da siges at være billigt :)

Nu har du hermed forpligtet dig til at komme med en anmeldelse her på www.amino.dk efter gennemlæsning

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 20:29
Haha..

Jo, men det skal jeg da nok, sådan når jeg lige får den læst :)..

Jeg regner med at ligge en anmeldelse af den på min blog (som kommer meget snart).. :)..
men først kommer der lige en af Peter Horn''s "Personlig Branding", da det er den er igang med nu, og ca halvvejs :)..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)