Jeg har et større parti Bjørn borg underbukser til salg! De er i mange forskellige farver, og alle størrelser. De skal købes i partier af mindst ti pakker! Der er to par underbukser i hver pakke :)
I er velkommen til at byde ind, hvis det var noget i kunne tænke jer!
jeg vil gerne have prisen per stk., og der er selvfølgelig mængderabat hvis man køber mange!
Blev tilbudt bb for 1 år siden. Så jeg kontaktet BB selv, for at høre om fake or not. Her er mailen jeg fik tilbage
Hej Kenneth
Tak for din henvendelse. Det kan være svært at se forskel, men følgende kan man kigge efter: Kvaliteten af den gennemsigtige plasticpose er blødere på en ægte Björn Borg vare.Sammensyningen af elastikken er meget pænere på en original.Stof kvaliteten og syninger er bedre samt stoffet er farve- og vaskebehandlet efter gældende krav (dvs. krav omkring kemikalier, som benyttes til sådanne stofbehandlinger). Varenumrene, som kendetegner i hvilken sæson produktet kom, kan vi som sidder med produkterne se om er korrekte, men dette er meget svært at forklare. På alle kopivarer bliver brugt forkerte varernumre. Du kan være 99% sikker på at hvis du handler på QXL, Trendsales eller sider som disse og kræmmermarkeder, så er varerne en kopi. Ligeledes sælger vi ikke ind til Dansk Supermarked eller lignende. Disse kæder har købt vare via parallel import (disse varer er dog originale) men vi har desværre også taget dem i at forhandle kopivarer. Til sidst men ikke mindst er du sikret en service og reklamationsret, når du køber hos en butik i din by. Vores forhandlere har fået tilsendt en lille sticker til at sætte i ruden med Björn Borg Authorised Dealer.
Jeg siger ikke dine er fake, men de var meget svære og opstøve i større partier, med mindre man var forhandler dengang.