Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bjorn borg underbukser i mellemstore partier sælges :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer! 

Jeg har et større parti Bjørn borg underbukser til salg! De er i mange forskellige farver, og alle størrelser. 
De skal købes i partier af mindst ti pakker! Der er to par underbukser i hver pakke :)

I er velkommen til at byde ind, hvis det var noget i kunne tænke jer! 

jeg vil gerne have prisen per stk., og der er selvfølgelig mængderabat hvis man køber mange! 

Kh Christian Møller. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:30

Uddyb venligst? :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12890
Skrevet kl. 22:30

Men 100 % garanti for der det er kopivare?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:32

stilikonetmol:

Uddyb venligst? :) 

Der må ligge nogle papire på varernes oprindelse, enten i form af en faktura fra en distributør eller BB selv...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:34

Goddag
nej, der er bestemt ikke tale om kopivare!  
Den slags handel hører da ikke hjemme her.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:54

Hej Christian hvis du har nogle i STR. M & L kan jeg godt være interreseret.

Kan du ikke sende billeder så jeg kan se farverne?

Kan du ikke skrive en pris når du sender mig e-mailen.

Dennisaalborg@live.dk 

Hilsen

Dennis

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:06

Kontakt også gerne mig, som fashion - seller er inde på så må der jo ligge et eller andet på dem.

I dagens danmark er det ikke helt nok og bruge den der '' det er ikke kopi varer, hvad tror du om mig?''

Kontakt mig på mail: info@rengoringssalg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 18:23

Blev tilbudt bb for 1 år siden. Så jeg kontaktet BB selv, for at høre om fake or not. Her er mailen jeg fik tilbage

Hej Kenneth

Tak for din henvendelse. Det kan være svært at se forskel, men følgende kan man kigge efter: Kvaliteten af den gennemsigtige plasticpose er blødere på en ægte Björn Borg vare.Sammensyningen af elastikken er meget pænere på en original.Stof kvaliteten og syninger er bedre samt stoffet er farve- og vaskebehandlet efter gældende krav (dvs. krav omkring kemikalier, som benyttes til sådanne stofbehandlinger). Varenumrene, som kendetegner i hvilken sæson produktet kom,  kan vi som sidder med produkterne se om er korrekte, men dette er meget svært at forklare. På alle kopivarer bliver brugt forkerte varernumre. Du kan være 99% sikker på at hvis du handler på QXL, Trendsales eller sider som disse og kræmmermarkeder, så er varerne en kopi. Ligeledes sælger vi ikke ind til Dansk Supermarked eller lignende. Disse kæder har købt vare via parallel import (disse varer er dog originale) men vi har desværre også taget dem i at forhandle kopivarer. Til sidst men ikke mindst er du sikret en service og reklamationsret, når du køber hos en butik i din by. Vores forhandlere har fået tilsendt en lille sticker til at sætte i ruden med Björn Borg Authorised Dealer.

Jeg siger ikke dine er fake, men de var meget svære og opstøve i større partier, med mindre man var forhandler dengang.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:36

Jeg kunne godt tænke mig nogle billeder, og evt priser ved større partier.. :) thomas. smid dem i en privat besked.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)