Hej Roscoe... Hvad er det du vil reklamere for, og hvilken slags messe er det???? Hilsen Erik |
Hej Roscoe.
Ja, det er tiden at planlægge en messestand til februar-marts 2007. Jeg har set messestande hvor udstilleren sad på en taburet på en helt nøgen plads. Havde han haft en hat på gulvet og blæst på redekam var han nok blevet bedre bemærket. Det var hans partner der havde alt hvad der skulle bruges - og han var desværre ikke kommet.
Bedre gik det os på HI-Messen. Vi havde en alliance med hovedleverandøren som betalte 50% af gildet. Det kom til at ligne en bolchebutik. Den skilte sig helt ud. Der var Internet opkobling og reklamevideo på et stort lærred. Jeg havde en aftale med en ny ung dame + min kone hver dag til at uddele en lille brochure, med damens portræt på - som vi selvfølgelig selv havde printet ud på adresselabels. Der blev i alt omdelt ca. 2000 stk.
Vor leverandør havde sendt masser af gode messe sager og havde prøvet messer mange steder i EU og Østeuropa. Selv om vi ikke fik mange nye kunder, var det alligevel en stor oplevelse at prøve en stand selv. Hvis du kan få adressen på din gæst med henblik på kontakt og med tilbud på rabat ved køb, kan du sikkert gøre det bedre end os.
Du kan glæde dig til messen. Hilsen, Bent, A&B