Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messegaver

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Roscoe...

Hvad er det du vil reklamere for, og hvilken slags messe er det????

Hilsen Erik

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 15:51

Hej Roscoe.

Ja, det er tiden at planlægge en messestand til februar-marts 2007. Jeg har set messestande hvor udstilleren sad på en taburet på en helt nøgen plads. Havde han haft en hat på gulvet og blæst på redekam var han nok blevet bedre bemærket. Det var hans partner der havde alt hvad der skulle bruges - og han var desværre ikke kommet.

Bedre gik det os på HI-Messen. Vi havde en alliance med hovedleverandøren som betalte 50% af gildet. Det kom til at ligne en bolchebutik. Den skilte sig helt ud. Der var Internet opkobling og reklamevideo på et stort lærred. Jeg havde en aftale med en ny ung dame + min kone hver dag til at uddele en lille brochure, med damens portræt på - som vi selvfølgelig selv havde printet ud på adresselabels. Der blev i alt omdelt ca. 2000 stk.

Vor leverandør havde sendt masser af gode messe sager og havde prøvet messer mange steder i EU og Østeuropa. Selv om vi ikke fik mange nye kunder, var det alligevel en stor oplevelse at prøve en stand selv. Hvis du kan få adressen på din gæst med henblik på kontakt og med tilbud på rabat ved køb, kan du sikkert gøre det bedre end os.

Du kan glæde dig til messen. Hilsen, Bent, A&B

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:47
Det er bl.a. http://www.hestogrytter.dk/ messen i Herning samt en lignende i Sverige måneden før.

Jeg er enig i, at vandduken + logo bliver smidt væk, men det koster ikke en formue at dele det ud.

Vi er altid med på messen, men jeg synes bare der mangler et eller andet nyt i år. Vi har i store træk det hele på plads.

Jeg håber jeg kan få vandet trumfet igennem, idet jeg ikke har set andre i vores branche med netop det. Vi har derudover plastikposer med logo samt eventuelt læbepomaden (lidt for nytænkende for ham der betaler, men jeg arbejder på det:-) Vi har iø allerede store "drageligende" bannere over vores to stande.

Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:33
En løsning som ikke er blevet nævnt er følgende:

Brug badges.

Del badges ud på standen, og lov en præmie, f.eks 3 gange om dagen blandt alle, som bærer badgen synligt.

Dels er du sikker på at få vist dit budskab til dem som får badgen, men også til alle andre som går omkring på messen.

De kan hjælpe dig på www.badge.dk

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:19

Ole net-distribution.dk

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:20

Ole net-distribution.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:05

Hvis du på et tidspunkt overvejer at få produceret badges i små som store oplag kan du kontakte www.sun-print.dk. Her kan du få en rigtig god kvalitet til en rimelig pris.

Jane Mørch www.sun-print.dk

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:20
Jeg kan forresten også give en god pris på badges i oplag fra 10 til 500 hvis nogen skulle være interesseret
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Jeg må sige jeg er enig med MathiasN - det skal helst være noget der skiller sig ud fra mængden! - Husk "Den der altid går i andres fodspor, kommer aldrig først.".

- Men hvis man endelig skal gå kliche, så tag noget brugbart, som f.eks. nævnt tidligere læbepomade, eller bare en ganske almindelig lighter med tryk? - Henvender sig så godt nok mest til rygere, men ved da af erfaring at man ofte gemmer dem og bruger dem flittigt.

Mvh

Kasper A

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:37
Syndes at ideen med læbepomade er så god så den kunne jeg godt tænke mig at bruge selv. Er der nogen der vil ud med hvor man kan købe sådanne med eget logo på?

På forhånd tak!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)