|
Næsten hver gang jeg klikker mig videre via et link på en hjemmeside eller i eksempelvis amino mailen der bliver sendt til min outlook postkasse, åbner computeren en blank side op som jeg efterfølgende ikke kan lukke ned uden at gå ind i joblisten og klikke afslut job...hovr efter den lukker alt andet ned også..... nogle gange kan jeg ikke engang finde den blanke side i joblisten... det er ved at drive mig til vanvid... jeg har en fuldt opdateret NOD32 antivirus installeret men den fortæller mig intet... er der nogle der kender en kur?... og helt ikke en reinstallationskur :-( |
Hjælp jeg har fået en bug!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
|
|
|
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
|
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem