Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg har fået en bug!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten hver gang jeg klikker mig videre via et link på en hjemmeside eller i eksempelvis amino mailen der bliver sendt til min outlook postkasse, åbner computeren en blank side op som jeg efterfølgende ikke kan lukke ned uden at gå ind i joblisten og klikke afslut job...hovr efter den lukker alt andet ned også..... nogle gange kan jeg ikke engang finde den blanke side i joblisten... det er ved at drive mig til vanvid... jeg har en fuldt opdateret NOD32 antivirus installeret men den fortæller mig intet... er der nogle der kender en kur?... og helt ikke en reinstallationskur :-(

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:18
Gå ind på www.spywarefri.dk, det er mestre i at hjælpe folk med vira, spyware, adware etc..
Tilmeldt 30. Aug 05
Skrevet kl. 15:21
Tak for det :-) , jeg prøver at se hvad de kan gøre.

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:23
NP
Tilmeldt 30. Aug 05
Skrevet kl. 15:36
Nå jeg ender sku op med at læne mig op Martins virusfighter, han plejer jo heller ikke at være helt ueffen ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)