Jeg er ved at rydde op i stakken af de IT-bøger, jeg har skrevet gennem tiden. Derfor vil jeg gerne give I andre Amino''er et godt tilbud. Alle bøgerne sælges til normalprisen - 20%. Mange af bøgerne er allerede på tilbud, og derfor bliver de nu super-billige. De nævnte priser er inkl. moms. Til prisen skal lægges forsendelse efter PostDanmarks takster - en bog vejer cirka 500 gram. Bestil ved at sende en personlig besked med dit navn og din adresse - samt selvfølgelig hvilke og hvor mange bøger, du vil købe. Betaling: 14 dage netto. Antal bøger i stakken varierer fra titel til titel, så der er risiko for (håb for ![]() Følgende bøger er til salg: XHTML-bogen Denne bog henvender sig til alle, der gerne vil vide mere om XHTML. Det kan være begyndere eller personer, der i forvejen kender HTML, men gerne vil have deres viden opgraderet til XHTML. Erfarne XHTML-skribenter vil kunne bruge bogens omfattende reference til opslag, når hukommelsen svigter. Normalpris: 99 kr. Tilbudspris: 99 kr. Amino-pris: 79 kr. Active Server Pages - dynamiske websider Denne bog henvender sig til alle, som gerne vil udnytte de avancerede muligheder, der gives med dynamiske web-sider. Det beskrives, hvordan man med ASP kan udvide sine førhen kedelige HTML-sider med programkode, der muliggør filadgang, databaseadgang, statistik, afsendelse af e-mails og meget mere. Normalpris: 399 kr. Tilbudspris: 79 kr. Amino-pris: 63 kr. Javascript-programmering Bogen er en omfattende introduktion til scriptsproget JavaScript, der først og fremmest benyttes til at udvide funktionaliteten på web-sider. Hovedvægten er lagt på at udvikle JavaScripts, som kan anvendes med dagens browsere. Den nyeste version af sproget, JavaScript 2.0, omtales udførligt. Med JavaScript 2.0 er det muligt at drage nytte af teknikker som objektorienteret programmering og dynamisk typekontrol - muligheder, der tidligere var forbeholdt de tungere programmeringssprog som f.eks. Java og C#. Normalpris: 249 kr. Tilbudspris: 100 kr. Amino-pris: 79 kr. Mange hilsner Kristian |
Ser spændende ud.
Der står dog ikke nogen steder hvilket år bøgerne er udgivet, kan du oplyse hvilket år Xhtml og javascript bøgerne er fra?