Goddag- Jeg hedder Annette Gjørup og er en frisk og kompetent kvinde på 59 år. Jeg står og mangler et job i 10 uger på mindst 300 timer. Det er et krav fra min A-kasse, da jeg har været ude af arbejdsmarkedet i godt et år på grund af tinnitus, og de derfor er i tvivl, om jeg kan få mit Efterlønsbevis, fordi jeg har været sygemeldt. Kan jeg demonstrere overfor A-kassen at jeg har arbejdet i mindst 10 uger med 30 timer om ugen, ja, så kan jeg få efterløn! Jeg kan tilbyde kendskab til det engelske sprog på niveau med en indfødt englænder. Årsagen hertil er at jeg har boet mange år i England og har min læreruddannelse og universitetsgrad derfra.Så jeg ville kunne påtage mig kontorarbejde hvor der er brug for stor kompetence indenfor mundtligt og skriftligt engelsk. Jeg kan tilbyde mig som underviser i engelsk/dansk/dansk som fremmedsprog. Jeg tilbyder mig selv som bibliotekar assistent, postomdeler, telefonpasser, bud, kaffebrygger … you name it. Jeg er et venligt menneske, der er god til at skabe kontakt med andre mennesker. Jeg er rolig og imødekommende og møder fremmede med et åbent sind. Jeg har rejst meget og boet 17 år i London, og jeg har arbejdet med mange mennesker af vidt forskellig nationalitet og baggrund. Jeg har undervist forskellige steder i Danmark de sidste 23 år og jeg fremkommer gerne med anbefalinger fra mine tidligere arbejdsgivere. Jeg er stort set interesseret i næsten alt, og lønnen er ikke det afgørende. Jeg er villig til at afvige fra den løn, jeg ifølge uddannelse og erfaring er berettiget til, og tage den løn, der følger med jobbet. Med venlige og optimistiske hilsener fra Annette Gjørup Sømarken 43 Ollerup 5762 Vester Skerninge Tlf: 21807367 e-mail: annetteogleif@mail.dk
|
tidsbegrænset stilling
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)