Hej Jeg har lige ved at opstarted et nyt "Turist Agency" er der nogen der ved hvor man kann faa lavet et fint logo til nogle fornuftige penge? Jeg er ogsaa interesseret it af faa designed et telefon/visitkort Mvh Morten |
Logo og Visitkort
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hej.. Jeg vil da også lige melde mig under fanerne og tilbyde mine mange kompetencer.. Du kan se eksempler på logoer jeg har udarbejdet her: http://www.tnt-factory.dk/logoer.htm Min normale pris for et logo er 1.500,- ex. moms og så tager jeg også lidt for at udarbejde et vsitkort, men det kan vi altid snakke om.. ![]() Skriv mig en mail på: tnt(snabel a)tnt-factory.dk så kan vi tage den derfra.. Mange venlige hilsner:/Thomas |
Hej Peter kan du ikke sende mig din E-mail Mvh Morten |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Hej Morten, Skriv en mail til mig på atak@atakos.com så får du en god pris på både logo og visitkort design. Jeg kan også få trykt visitkortene til dig billigt. mvh William |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej Morten, Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk Mine priser er som følgende: Design af logo: 395,- Design af visitkort: 145,- |
Hej Morten, Det er vi rigtig mange der kan hjælpe med herinde ![]() Hos A4 BOKSEN i Rødovre kan vi også løse din opgave om design af logo og levering af visitkort. For iværksættere har vi jo i øvrigt vores særlige "FIRMASTART-PAKKE" - alt hvad du behøver for at komme godt igang med din nye virksomhed. Held & lykke ... |
Med fare for at tage brødet ud af munden på de af brugerne der har grafisk baggrund herinde vil jeg alligevel vove at foreslå dig at kigge ind på dette forum: sitepoint.com (underkategorien Design Contest) Det smarte er at det kun koster dig 20$ at oprette din egen design konkurrence. Det fungerer sådan at et større antal grafiske designere (medlemmer af forumet) så poster et udkast til dit logo/brevpapir/hjemmesidedesign (template) eller hvad det nu er du har brug for. Så kan du kommentere de forskellige indlæg/skitser og så tilretter de efter dine foreskrifter. Til sidst vælger du så det design du bedst kan li'. Hvis du ikke kan li' nogen af dem har du kun mistet 20$. Almindeligvis er der dog så mange at vælge imellem at det ville være underligt der ikke var nogen du kunne li'. Især når du kan give feedback undervejs. Priserne er også særdeles konkurrencedygtige i forhold til det danske marked. Du fastsætter selv prisen på forhånd. Et logo har f.eks. en mindstepris på 100$ hvilket jo er rørende. (Se evt. Design Contest Guidelines ) Af ulemper er der som jeg ser det kun det at man skal være rimeligt habil til engelsk for at kunne give ordentlig feedback, man skal have et kreditkort (VISA eller lign.) og så skal man være villig til at risikere 20$ Til gengæld får du en hel vifte af forslag at vælge imellem. Du kunne jo være fræk og sende en email eller en privat besked til de grafikere du er stødt på herinde og spørge om ikke de kunne tænke sig at være med i konkurrencen ;) Held og lykke :) /imekko |
Hejsa Morten, Jeg vil da også lige melde mig under fanerne som leverandør af grafiske materialer. Du er altid mere end velkommen til at kontakte på fls@k5m.dk, så kan vi få en dialog om hvad du ønsker. |