Hej Jeg håber I kan hjælpe med lidt input om Jubii. Vi overvejer at købe en af deres 7 linkpakker. Den billigste ligger på ca. kr. 3.500 (for 5 søgeord), mens den dyreste ligger på ca. kr. 40.000 (for 30 søgeord) årligt. Med den dyreste linkpakke har vi fået at vide at der er ca. 571.000 søgninger om året, på vores udvalgte søgeord, og at vi kan få optil 40.000 clicks om året. Jeg vil meget gerne hører om jeres erfaring med Jubii, kan det betale sig og hvilken linkpakke skal man vælge? Bedste hilsner Martin Sander www.exprise.dk |
Hej Martin,
Jeg vil til enhver tid anbefale dig at bruge Adwords. Her kan du ved at finde bedste søgeords kombinationer få klikpriser under 1 kr pr klik. Og du kan selv bestemme dit budget pr dag / pr måned / pr år.
Jeg kender ikke selv til udbyttet fra Jubii, men hvis du maksimalt kan få 40.000 klik for 40.000 kr - ja så kan man jo frygte at man kun får det halve antal klik og skal betale 2 kr pr klik.
Jeg kender ikke selv til udbyttet fra Jubii, men hvis du maksimalt kan få 40.000 klik for 40.000 kr - ja så kan man jo frygte at man kun får det halve antal klik og skal betale 2 kr pr klik.